ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی به خاطر فروش بخش باتری، پیش بینی سود عملیاتی سالانه اش را کاهش داد

سونی پیش بینی سود سالیانه را به خاطر زیان ناشی از فروش کسب و کار باتری هایش، کاهش داد. این بازوی اقتصادی کمپانی ژاپنی طی چند سال اخیر بسیار ناامیدکننده ظاهر شده و فروش چشمگیر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

سونی پیش بینی سود سالیانه را به خاطر زیان ناشی از فروش کسب و کار باتری هایش، کاهش داد. این بازوی اقتصادی کمپانی ژاپنی طی چند سال اخیر بسیار ناامیدکننده ظاهر شده و فروش چشمگیر بخش گیمینگ به ویژه دیوایس های PS4 و هدست واقعیت مجازی را تحت تأثیر قرار داده.

ظاهراً این شرکت پس از چند سال متوالی تغییر ساختار، در حال حاضر قصد دارد تمرکز اصلی اش را روی بازی های ویدیویی، صنعت سرگرمی و حسگرهای دوربین قرار دهد، و فروش بخش تولید باتری آنها نیز اقدامی در همین راستا محسوب می گردد.

سونی در پیش بینی اخیرش اعلام کرده در سال مالی جاری که در ماه مارس به پایان می رسد، به 2.6 میلیارد دلار (270 میلیارد ین) سود عملیاتی خواهد رسید، که نسبت به پیش بینی قبلی آنها 30 میلیارد ین کاهش یافته، و در مقایسه با سال قبل نیز افت 8 درصدی را نشان می دهد.

تحلیلگران امیدوارند فروش خوب کنسول پلی استیشن 4 و عناوین بازی مربوط به آن، بتواند سود این کمپانی را افزایش داده و این روند با عرضه نسخه ارتقاء یافته کنسول در اواخر سال جاری ادامه یابد.

همچنین می دانید که سونی چندی پیش از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR نیز رونمایی کرد، ضمن اینکه پیش بینی می شود بخش تولید حسگرهای تصویر آنها نیز به خاطر افزایش تقاضای بازار اسمارت فون، به ظرفیت کامل تولید برسد.

سونی در رابطه با کسب و کار باتری اعلام کرد فروش این بخش به مبلغ 17.5 میلیارد ین مورد توافق طرفین قرار گرفته، و به همین خاطر مبلغ 33 میلیارد ین را در سرفصل زیاندیدگی منظور خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۱۱ آبان ۱۳۹۵

    کامل نفروخته با موراتا شریک شده که تمرکزش روی بهس سود ده بیشتر شه

مطالب پیشنهادی