ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل نخستین بتای macOS Sierra 10.12.2 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد

در حالی که تنها یک ماه از عرضه سیستم عامل جدید MacOS Sierra می گذرد و یک هفته ای بیشتر نیست که MacOS Sierra 10.2.1 منتشر شده اپل نخستین بتای مربوط به آپدیت آتی سیستم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

در حالی که تنها یک ماه از عرضه سیستم عامل جدید MacOS Sierra می گذرد و یک هفته ای بیشتر نیست که MacOS Sierra 10.2.1 منتشر شده اپل نخستین بتای مربوط به آپدیت آتی سیستم عامل دسکتاپی خود یعنی نسخه 10.12.2 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد.

علاقمندان به دریافت بتای جدید می توانند آن را مستقیما از دانلود سنتر اپل دریافت کرده یا از مکانیزم آپدیت نرم افزاری اپ استور مک برای این منظور بهره بگیرند. گفتنی است که یک بتای عمومی نیز قرار است اواخر این هفته در اختیار تست کنندگان قرار بگیرد.

لازم است اشاره نماییم که هنوز بهبودهای اعمال شده در دومین آپدیت سیرا هنوز هم مشخص نیستند اما انتظار می رود که رفع باگ نسخه اولیه و بهبود در عملکرد کلی سیستم عامل از جمله اصلی ترین مشخصه های آن باشند.

این نسخه اموجی های Unicode 9 شامل روباه، جغد، کوسه، پروانه، آووکادو، پروانه و بسیاری موارد را در خود دارد و علاوه بر این جنسیت های مونث و مذکر نیز برای بسیاری از شکلک های آن در نظر گرفته شده اند.

اضافه نماییم که اپل در کنار افزودن اموجی های تازه، جزئیات جدیدی را نیز به موارد قبلی اضافه کرده تا از شکل و شمایل کارتونی خود فاصله بگیرند و ظاهری واقعی تر را پیدا کنند. بررسی کامل تازه ترین آپدیت سیستم عامل دسکتاپی اپل را می توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی