ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی در سه ماهه دوم خود، 3.9 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته است

همانطور که ساعاتی پیش برایتان نوشتیم، کمپانی سونی گزارش مالی خود از سه ماهه اخیر سال مالی جاری را منتشر نموده و خبر از کاهش 86 درصدی سود خود داده است. گذشته از سایر بخش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

همانطور که ساعاتی پیش برایتان نوشتیم، کمپانی سونی گزارش مالی خود از سه ماهه اخیر سال مالی جاری را منتشر نموده و خبر از کاهش 86 درصدی سود خود داده است.

گذشته از سایر بخش های سونی که به تفصیل به آنها پرداخته شده، واحد «بازی و سرویس های شبکه» سونی، که سخت افزار پلی استیشن و سرویس پلی استیشن نتوورک را شامل می شود، کاهشی 11.3 درصدی در فروش را به خود دیده است. درآمد عملیاتی نیز با کاهشی 20.6 درصدی، به 188 میلیون دلار (معادل 10 میلیارد ین) رسیده است که به گفته سونی، کاهش قیمت پلی استیشن 4 و کاهش فروش پلی استیشن 3 در آن تاثیرگذار بوده است.

با این همه، تاثیرهای منفی این مسئله، به لطف کاهش هزینه سونی در تولید پلی استیشن 4 و افزایش فروش نرم افزارها، خصوصاً محتویات دیجیتالی فروخته شده در شبکه پلی استیشن نتوورک، خنثی شده است.

در مجموع، 3.9 میلیون واحد کنسول پلی استیشن طی سه ماهه اخیر به بازار تزریق شد که 100 هزار واحد نسبت به همین بازه زمانی طی سال گذشته میلادی کمتر است. این بدان معنا است که تا به امروز 47.4 میلیون واحد پلی استیشن 4 فروخته شده و ظاهراً سونی کماکان انتظار دارد که این رقم تا پایان سال جاری میلادی، به 60 میلیون واحد برسد چرا که پیش بینی قبلی خود را تغییر نداده است.

گفتنی است که به دلیل عدم عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر طی سه ماهه دوم سال مالی 2016 سونی، هیچ اشاره ای به فروش آن نشده است. همین مسئله درباره کنسول پلی استیشن 4 پرو که روز پایانی ماه جاری میلادی به بازار خواهد آمد نیز صادق است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ariansth
    ariansth | ۱۲ آبان ۱۳۹۵

    47.4 میلیون... این است قدرت سونی?

مطالب پیشنهادی