ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تحلیلگر آمریکایی: زمان بندی اشتباه در عرضه، به تایتانفال 2 آسیب زده است

به نظر می رسد بازی سازانی که در مرحله اول عنوان کال آو دیوتی را خلق کرده اند، در شرایط چندان مناسبی به سر نمی برند. بازی تایتانفال 2 که جمعه گذشته روانه بازار شده، به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد بازی سازانی که در مرحله اول عنوان کال آو دیوتی را خلق کرده اند، در شرایط چندان مناسبی به سر نمی برند.

بازی تایتانفال 2 که جمعه گذشته روانه بازار شده، به دست «جیسون وست» و «وینس زمپلا»، طراحانی که از نخستین مدیران اینفینیتی وارد بوده و کال آو دیوتی را برای اکتیویژن بلیزارد توسعه دادند، ساخته شده است.

یکی از تحلیلگران بازار صنعت گیم پیش بینی می کند فروش تایتانفال 2 به موجب عرضه کال آو دیوتی اینفینیت وارفر به شدت کاهش پیدا خواهد کرد؛ او معتقد است به دنبال این اتفاق سهام بازاری کمپانی الکترونیک آرتز بیشترین میزان نزول خود را در 9 ماه گذشته تجربه می نماید.

«دوگ کروتز» که در سامانه تحلیل بازار Cowen مشغول به کار است، در پیش بینی های خود اذعان داشته بنابر بررسی میزان تقاضای وب سایت آمازون، فروش تایتانفال جدید در حدود یک سوم، معادل 6 میلیون واحد کاهش پیدا می کند.

کروتز معتقد است در صنعت بازی های ویدویی مشابه با هالیوود، هر عنوانی توانایی تکرار موفقیت سابق را ندارد؛ خصوصاً در اوضاع شلوغ این روزهای بازار. «به نظر من الکترونیک آرتز با انتشار تایتانفال 2 به خودش صدمه خواهد زد.»

گفتنی است نرخ سهام الکترونیک آرتز در روز عرضه تایتانفال جدید، حدود 4 درصد به نسبت روز قبل کاهش داشته و به 79.45 دلار در بازار نیویورک رسید. این در حالیست که سهام اکتیویژن در طی این روز کمتر از 1 درصد افت پیدا کرده است.

کروتز که قبل تر سهام 96 دلاری را برای ابتدای ماه نوامبر الکترونیک آرتز تخمین زده بود، با عرضه بازی جدید تغییری در آن ایجاد کرده و پیش بینی سهامش را تا 82 دلار کاهش داده است.

Titanfall 2 - 7

«اگرچه تایتانفال 2 اغلب نظرات مثبت کارشناسان و منتقدین را به خود جلب کرده است، اما یقیناً با نزدیکی به تاریخ انتشار کال آو دیوتی جدید در 4 نوامبر (14 آبان) و دیگر محصول الکترونیک آرتز، یعنی بتلفیلد 1، به مرور به مشکل بر خواهد خورد.»

اما «داستی ولچ» مدیر عملیاتی استودیو Respawn Entertainment که توسط وست و زمپلا هدایت می شود، می گوید: «تیم سازنده از قلبشان برای توسعه این بازی استفاده کرده اند و با مشاهده نقد و بررسی های بسیار مثبت منتقدین و همینطور واکنش خوب هواداران، بسیار خرسند و خوشحال هستیم.»

عنوان تایتانفال 2 چندی پیش برای کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان روانه بازار شده و برای نخستین بار بخشی داستانی ارائه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی