ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر سامسونگ به قیام مجدد باور دارد: با یک شکست از پا نمی نشینیم

آقای Kwon Oh-hyun مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس صبح امروز در بیانیه ای عمومی به گفتمان در مورد تجارت و مشکلات و دشواری های آن پرداخت. اغلب سخنان مدیر کره ای، پیرامون شکست تجاری و عرضه ناموفق پرچمدار ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

آقای Kwon Oh-hyun مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس صبح امروز در بیانیه ای عمومی به گفتمان در مورد تجارت و مشکلات و دشواری های آن پرداخت.

اغلب سخنان مدیر کره ای، پیرامون شکست تجاری و عرضه ناموفق پرچمدار جدید واحد موبایل سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 7 دنبال می شد.

همانطور که می دانید، نوت 7 که اواخر مرداد سال جاری روانه بازار شد، به مرور زمان گرفتار حوادث بعضاً خطرناکی شد که سرانجام به قطع تولید و جمع آوری آن منجر گشت.

آقای Kwon در متن سخنان خود توضیح می دهد «سامسونگ تاکنون از پس شرایط دشوار متعددی بر آمده و ما همیشه از این اوضاع برای محک زدن مجدد خود و توانایی هایمان استفاده می کنیم تا قیامی نو داشته باشیم.»

Samsung-Galaxy-Note-7-AH-NS-01

«ما از رخدادهای پیش آمده برای ارتقای کیفیت کارمان بهره برده، به خلاقیت های جدید فکر می کنیم و دیدگاهمان را در زمینه ارضای مصرف کنندگان ارتقا می بخشیم.»

اگرچه مدیر سامسونگ اشاره مستقیمی به مشکل باتری گلکسی نوت 7 ندارد، اما از کارمندان و مهندسین خودش درخواست می کند با نگاهی مجدد به تلاش ها و دستاوردهایشان ببینند آیا از کار خود راضی هستند یا خیر.

کمپانی کره ای وعده داده از اتفاقات پیرامون گلکسی نوت 7 درس گرفته و در نسخه های بعدی تلفن های هوشمند سامسونگ شاهد هیچ گونه ایرادی نباشیم.

سامسونگ در حال حاضر تلاش بسیار زیادی برای کسب دوباره بازار خود در بخش موبایل می کند و با ارائه پیشنهادات ویژه و تخفیفات مختلف سعی بر دلجویی از مصرف کنندگان دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • امیرمحمد
    امیرمحمد | ۱۲ آبان ۱۳۹۵

    برو ناموسا تو دیگه خیلی دلت خوشه

  • alliabbas
    alliabbas | ۱۲ آبان ۱۳۹۵

    ?????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی