ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم Slack به روشی خاص نگرانی هایش را در مورد Microsoft Teams ابراز کرد

همان طور که می دانید مایکروسافت امروز در رویدادی که در نیویورک برگزار می شود، از رقیب Slack با نام Microsoft Teams رونمایی کرد. این غول نرم افزاری Teams را به صورت یکپارچه با مایکروسافت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۲

همان طور که می دانید مایکروسافت امروز در رویدادی که در نیویورک برگزار می شود، از رقیب Slack با نام Microsoft Teams رونمایی کرد. این غول نرم افزاری Teams را به صورت یکپارچه با مایکروسافت آفیس، اسکایپ و خدمات آفیس 365 عرضه می نماید.

در همین رابطه، کمپانی Slack پیش از معرفی رسمی Teams در مطلبی تمام صفحه در نیویورک تایمز، ورود مایکروسافت به عرصه بازار پیام رسانی را خوشامد گفته، ضمن اینکه پیشنهادی دوستانه را به آنها اعلام داشته. در این نوشته، Slack به مایکروسافت هشدار داده که ویژگی ها و قابلیت ها اهمیتی ندارند، بلکه مهارت در ساخت و ابعاد انسانی نرم افزار، تعیین کننده سرنوشت آن خواهند بود.

slack-nytimes-1

تیم Slack می گوید:

ما ده ها هزار ساعت با مشتریان صحبت کرده و Slack را به گونه ای تنظیم نمودیم که با تمامی نیازهای انسانی سازگاری یابد. شفافیت درونی و احساس هدف مشترک در کاربران این مجموعه، تصادفی به دست نیامده. ریزترین جزئیات، بزرگ ترین تفاوت ها را حاصل خواهند کرد.

گفتنیست آنها پیشنهادات و هشدارهای دیگری را نیز در این رابطه ارائه کرده اند، اما چیزی که بیش از همه جلب توجه می کند، ترس آنها از غول نرم افزاریست. اگرچه این سیستم گفتگو و چت تجاری آنها رشد بالایی داشته و به بیش از 4 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده، اما هنوز نتوانسته بسیاری از شرکت های بزرگ که ابزارهای بهره وری مایکروسافت را استفاده می کنند، به سمت خود بکشاند.

لازم به ذکر است Slack توانسته به رتبه 28 در 100 کمپانی برتر فورچون برسد، و از بین مشتریان کلیدی آنها می توان به IBM و eBay در کنار EAT، پینترست، تایم و لینکدین اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی