ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل زمان عرضه و قیمت هدست واقعیت مجازی Daydream View را اعلام کرد

امروز گوگل از جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه اولین هدست واقعیت مجازی اش موسوم به Daydream View پرده برداشت. این وسیله جانبی با تمامی اسمارت فون های پشتیبانی کننده از پلتفرم VR گوگل کار ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

امروز گوگل از جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه اولین هدست واقعیت مجازی اش موسوم به Daydream View پرده برداشت. این وسیله جانبی با تمامی اسمارت فون های پشتیبانی کننده از پلتفرم VR گوگل کار می کند، که البته فعلاً خانواده کم جمعیتی به شمار می روند.

گوگل قصد دارد از دهم نوامبر (بیستم آبان) فروش این محصول را به صورت آنلاین و همچنین از طریق چندین خرده فروشی در سرتاسر جهان آغاز کند، که البته فقط پنج کشور ایالات متحده امریکا، انگلستان، کانادا، آلمان و استرالیا را شامل می شود.

daydream-view-1

در ایالات متحده، هدست Daydream View گوگل از طریق فروشگاه های بست بای و ورایزن قابل تهیه خواهد بود. همچنین فروش آنلاین این محصول در گوگل استور صورت می پذیرد، اما علاقه مندان در آلمان صرفاً باید به دویچه تلکام مراجعه نمایند.

البته به نظر نمی رسد این عرضه محدود مشکلی برای کاربران ایجاد کند، چون مجموعه موبایل های پشتیبانی کننده از این هدست فعلاً شامل دو دیوایس پیکسل گوگل، به علاوه موبایل اکسون 7 ساخت ZTE است که اولین تلفن همراه ساخت کمپانی های دیگر با پشتیبانی از فناوری فوق به شمار می رود.

لازم به ذکر است قیمت هدست Daydream View گوگل در ایالات متحده برابر با 79 دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی