ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قبل از قرارداد نهایی با HP بخش مستقلی را برای تجارت پرینتر تأسیس کرد

سامسونگ ماه قبل اعلام کرد برای فروش کسب و کار چاپگر خود با کمپانی اچ پی به مبلغ 1.05 میلیارد دلار به توافق رسیده. این اقدام در راستای افزایش نقدینگی و تمرکز بر بخش های ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

سامسونگ ماه قبل اعلام کرد برای فروش کسب و کار چاپگر خود با کمپانی اچ پی به مبلغ 1.05 میلیارد دلار به توافق رسیده. این اقدام در راستای افزایش نقدینگی و تمرکز بر بخش های اصلی تجارت آنها صورت گرفته، ضمن اینکه به اچ پی در استیلای بیشتر بر بازار پرینتر کمک خواهد نمود.

انتظار می رود قرارداد مورد بحث اواسط سال 2017 نهایی شود، اما در همین فاصله سامسونگ بخش جدیدی را با نام S-Printing Solution راه اندازی کرده که بخش چاپگرهای آنها را مدیریت خواهد نمود. این واحد تا نهایی شدن نقل و انتقال با اچ پی به فعالیت خود ادامه خواهد داد، و پس از آن تحت مدیریت HP در خواهد آمد.

این واحد زیرمجموعه جدید در حال حاضر توسط «کیم کی هو» مدیریت می شود که پیش از این مسئولیت بخش چاپگرهای کمپانی مورد بحث  را بر عهده داشت.

در راستای قرارداد فوق، سامسونگ این مزیت را به دست می آورد که تمامی محصولات جوهرافشان اچ پی را با برند خودش در بازار کره جنوبی به فروش برساند. HP نیز مرکز تحقیقاتی در سوون، واحد تولیدی در چین و بیش از 50 مرکز فروش در سرتاسر جهان را تحت مالکیت خواهد گرفت.

همچنین اچ پی قول داده تمامی کارمندان این کمپانی را به خدمت بگیرد، ضمن اینکه هیچ فردی در کره جنوبی در نتیجه قرارداد فوق از کار برکنار نخواهد شد. گفتنیست سهامداران سامسونگ نیز با این نقل و انتقال موافقت کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۱۳ آبان ۱۳۹۵

    پیرینترای سامسونگ واقعا افتضاحه

مطالب پیشنهادی