ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Smile Inc؛ کارخانه شادی

راستش را بخواهید انتظار نداشتیم که این قدر از تجربه Smile Inc لذت ببریم، چون فکر می کردیم بازی تنها به خاطر نام Roman Atwood به این موفقیت های عجیب دست پیدا کرده است. او ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

راستش را بخواهید انتظار نداشتیم که این قدر از تجربه Smile Inc لذت ببریم، چون فکر می کردیم بازی تنها به خاطر نام Roman Atwood به این موفقیت های عجیب دست پیدا کرده است. او را می شناسید؟ یکی از معروف ترین یوتوبرها که سالانه میلیون ها نفر را پای ویدیوهای خود می کشاند. بنابراین ممکن بود که استقبال های فراوان از Smile Inc به واسطه طرفدارهای این یوتوبر معروف باشد.

اعتراف می کنیم اشتباه کردیم. مکانیزم های گیم پلی Smile Inc چندان نوآورنه نیستند اما با طراحی فوق العاده و خشن مرحله ها تجربه ای فراموش نشدنی و فان خواهید داشت؛ عنوانی که تنها طی چند روز توانست میلیون ها بازیکن ها اسمارت فون ها را سرگرم کرده و امتیاز تقریبا دست نیافتنی 4.9 از 5 را از کاربرهای گوگل پلی دریافت کند. اگر خواهان یک عنوان سخت، ساده و هیجان انگیز هستید تا پایان با ما همراه باشید.

Smile Inc - Super Lame Game
تنها یک کار باید انجام دهید؛ نگذارید تله های مرگ بار رومن و دوستانش را بکشند. همچنین می توانید قدرت های گوناگونی به دست بیاورید تا با آن ها به سادگی رکوردهای خود را جا به جا نمایید. جایزه های فراوان را هم فراموش نکنید.

Smile Inc واقعا لذت بخش است. با تک تک المان ها می توانید این مسئله را احساس نمایید؛ از موسیقی شاد و انیمیشن های جالب کاراکترها گرفته تا تله های بی رحمانه که مرگ های دراماتیک را به پروتاگونیست بازی هدیه می دهند. جدا از یک تیم توسعه دهنده معروف، بیشتر موفقیت Smile Inc را می توانیم به نام طراحی فوق العاده خوب مرحله ها و چالش ها بزنیم.

هر لحظه ممکن است با یک تله مرگ بار مواجه شده و مجبور هستید با تغییر مسیر خود از آن ها بگریزید. همین چینش مناسب تله ها، گستردگی آن ها، مرگ های فراوان و ریتم بالای گیم پلی توانسته اند جذابیت Smile Inc را افزایش دهند. برای حرکت شخصیت اصلی هم راه بسیار ساده ای پیش رو دارید؛ کافی است تا دست خود را به سمت چپ و راست کشیده یا از آنالوگ ها استفاده نمایید.

Smile Inc - Super Lame Game - android
اگر بازی های رکوردی را انجام داده باشید، حتما می دادید شخصیت های آن ها بعضا مشابه یکدیگر بوده و تنها از دیدگاه ظاهر با هم متفاوت هستند. خوشبختانه Smile Inc این گونه نیست و هر شخصیت با قابلیت های جالبش به کمک بازیکن ها خواهد آمد.

از دیدگاه گرافیک توسعه دهنده سعی کرده با طراحی متفاوت شخصیت ها، محیط و موسیقی جالب خشونت زیاد بازی را کمدی وار نشان دهد تا جذابیت عنوانش را افزایش دهد. متاسفانه شاید تعداد تله ها مناسب باشند اما امیدوار بودیم Roman Atwood و تیمش از منطقه های بیشتری استفاده می کردند. این نقطه ضعف هم به خاطر استفاده زیاد از رنگ خاکستری بیشتر به چشم می آید.

چرا باید ساخته استودیو Super Lame Games را تجربه کنیم؟ خیلی پیچیده نیست؛ به همان خاطر که فلپی برد، کراسی رود یا بازی های Ketchapp را انجام می دهید. استودیو سازنده با ترکیب درست سادگی و سختی [با پیچیدگی های بیشتر] یکی از لذت بخش ترین عناوین امسال را به انتشار رسانده است، عنوانی که شک نکنید تجربه اش لبخند را به روی لب های مخاطبینش خواهد نشاند.

Smile Inc.

Smile Inc.

سازنده: Super Lame Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 120 / 57.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۲ آبان ۱۳۹۵

    والا چندان جالب نبود ...من که خوشم نیومد

مطالب پیشنهادی