ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن WinZip؛ ابزاری قدرتمند برای ساخت و مدیریت فایل های فشرده

امنیت و هزینه بالا همیشه دو چالش مهم برای دسترسی به اینترنت (خصوصا در کشور ما) بوده اند. در دورانی که هکرها از هیچ روشی برای نفوذ به اطلاعات شخصی دریغ نمی کنند، باید برای فایل هایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

امنیت و هزینه بالا همیشه دو چالش مهم برای دسترسی به اینترنت (خصوصا در کشور ما) بوده اند. در دورانی که هکرها از هیچ روشی برای نفوذ به اطلاعات شخصی دریغ نمی کنند، باید برای فایل هایی که در بستر اینترنت رد و بدل می کنید بالاترین تمهیدات امنیتی را در نظر بگیرید. ضمنا صرفه جویی در مصرف هم با توجه به هزینه های بالای اینترنت، به اندازه امنیت مسئله مهمی است.

امروز قصد معرفی یا بهتر بگوییم «یادآوری» یک ابزار قدیمی را به شما داریم که این دو نیاز را برایتان برطرف می کند. WinZip حقیقتا نیازی به معرفی یا تعریف و تمجید ندارد، چرا که 25 سال است همگی با آن آشناییم. بنابراین در معرفی اپلیکیشن امروز صرفا به مرور قابلیت های این ابزار در تلفن های هوشمند خواهیم پرداخت تا اگر تا حالا از آن استفاده نمی کردید، از مزایای این کار مطلع شوید.

WinZip 3-w600

وین زیپ در درجه اول یک فشرده ساز قدرتمند برای فایل هاست. عکس، ویدئو، موزیک، فایل های آفیس؛ فرقی نمی کند فایل های شما چه فرمتی داشته باشند، با وین زیپ و فرمت منحصر به فردش Zipx می توانید حجم آن ها را به میزانی باورنکردنی کم کنید. اپلیکیشن این کار را با سرعتی بسیار بالا انجام می دهد، و می توانید از دو فرمت Zip و Zipx برای فشرده سازی فایل ها بهره بگیرید.

این فایل های فشرده را بعدا می توانید در حافظه موبایل تان ذخیره کرده یا مستقیما به فضاهای ابری گوگل درایو یا دراپ باکس بفرستید، و نکته خوب این که عملیات فشرده سازی هیچ تأثیری بر کیفیت فایل های شما نخواهد گذاشت. در واقع وین زیپ مجموعه ای از فایل های پراکنده با حجم بالا را در قالب یک بسته جمع و جور با حجمی کم در اختیارتان می گذارد تا با اینترنت های ضعیف هم مشکلی برای بارگذاری و تبادل شان نداشته باشید.

WinZip 4-w600

قابلیت بسیار خوب دیگر وین زیپ، رمزنگاری این فایل هاست. متأسفانه در نسخه رایگان اپ دسترسی به آن ممکن نیست، اما در صورت خریداری نسخه کامل می توانید فایل های فشرده را با الگوریتم های قدرتمند 128 و 256 بیتی AES رمزنگاری کنید. با این کار تقریبا می توانید مطمئن باشید که فایل هایتان از نفوذ هکرها در امان می مانند.

وین زیپ ضمنا برای بازگشایی فایل های فشرده قفل شده هم کاربرد دارد. RAR، 7Z، Zipx و cbz (کتاب های کمیک) فرمت های فایل های فشرده ای هستند که می توانید قفل شان را با وین زیپ باز کرده یا به طور ساده آن ها را از حالت فشرده درآورید. البته تصاویر، فایل های وب، فایل های apk و فایل های متنی هم در اپ پشتیبانی می شوند و قادرید از وین زیپ مثل یک فایل منیجر معمولی برای مرور آن ها استفاده کنید.

وین زیپ را می توانید همین حالا و به رایگان برای iOS و اندروید دانلود کنید و مطمئن باشید که از قدرت فوق العاده بالایش در فشرده سازی و کاهش حجم فایل ها حیرت خواهید کرد.

WinZip

WinZip

سازنده: WinZip Computing LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 23.2 / 7 / 14.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۱۳ آبان ۱۳۹۵

    نسخه ی یونیورسال هم داره ?
    هیچ وقت بررسی نمیکنید!؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۳ آبان ۱۳۹۵

      لینک ویندوزاستور اضافه شد. ممنونم

مطالب پیشنهادی