ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از دنبال کننده سلامت «فیت» پرده برداشت

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید هوآوی امروز در نظر دارد از تلفن هوشمند میت ۹ پرده بردارد و ظاهرا چندی قبل یک دنبال کننده سلامتی به نام فیت با شکل و شمایل ساعت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید هوآوی امروز در نظر دارد از تلفن هوشمند میت ۹ پرده بردارد و ظاهرا چندی قبل یک دنبال کننده سلامتی به نام فیت با شکل و شمایل ساعت های هوشمند را رونمایی کرده است.

این دنبال کننده صفحه ای گرد با نمایشگر تاچ همیشه روشن و تک رنگ دارد و قادر است علاوه بر شمارش قدم ها و پایش خواب، به صورت منظم و پیوسته ضربان قلب را نیز در جریان تمرینات ورزشی اندازه بگیرد.

قیمت تعیین شده برای این پوشیدی برابر با ۱۲۹.۹۹ دلار است و از همین امروز امکان سفارش آن از طریق وبسایت های مطرح فروش آنلاین از جمله بست بای فراهم است.

جالب است بدانید که شکل و شمایل این دستبند بسیار به Pebble Time Round شباهت دارد و اگر آنها را کنار هم قرار دهید تنها چشمان تیزبین قادر به تشخیص وجه تمایزشان خواهند بود.

دستگاه در ترکیب های رنگی خاکستری و نقره ای با بندهای نارنجی، مشکی و آبی عرضه می شود که به راحتی نیز قابل تعویض هستند.

فیت به صورت خودکار می تواند قدم زدن، راه رفتن یا خواب شما را تشخیص دهد و گام ها، مسافت طی شده، کالری مصرفی و زمان خوابتان را بسنجد. این محصول GPS مستقل ندارد اما به راحتی با اپ Wear هوآوی برای اندروید یا iOS سینک می شود.

Huawei_20Fit_ProductPhotoC_Black_WideBand_20160913.0

همانطور که احتمالا در جریان هستید این اواخر دستگاه های پایشگر ضربان قلب به خاطر دقت پایین شان مورد انتقاد شدید قرار گرفته اند اما هوآوی مدعی است که به خاطر قدرت سیگنال های دریافتی، این دستگاه از دقت بالایی برخوردار است.

اضافه نماییم که این محصول دستورالعمل هایی هم برای دوی پنج و ده هزار متر و همچنین انواع ماراتن دارد و درکنار اندازه گیری فاکتورهای سلامتی قادر است تماس های ورودی و پیام های دریافتی را نیز از طریق اعلان به کاربر انتقال دهد.

هوآوی اعلام نموده این مچبند تا شش روز استفاده عادی نیازی به شارژ ندارد و در حالت استندبای هم تا سی روز لازم نیست شارژ شود.  شارژ کامل دستگاه نیز طبق ادعای شرکت سازنده کمتر از دو ساعت زمان می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۳ آبان ۱۳۹۵

    این فوق الاعاده زیبا و عالیه

مطالب پیشنهادی