ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه سرعت شارژ گلکسی S7 Edge، آیفون 7 Plus و گوگل پیکسل XL [تماشا کنید]

باتری و عملکرد شارژ و خالی شدن آن یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران تلفن های هوشمند است. بیشتر مصرف کنندگان دوست دارند موبایلشان حداقل یک روز تمام دوام آورده و حتی برخی معتقدند ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۳ آبان ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

باتری و عملکرد شارژ و خالی شدن آن یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران تلفن های هوشمند است. بیشتر مصرف کنندگان دوست دارند موبایلشان حداقل یک روز تمام دوام آورده و حتی برخی معتقدند می بایست هر 48 ساعت یک بار دستگاه را شارژ کرد.

از طرفی بسیاری از مردم نسبت به کاهش زمان شارژ باتری موبایل تمایل نشان می دهند و از اسارت کابل های شارژ بیزارند.

در حال حاضر تلفن های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 7 اج، گوگل پیکسل اکس ال و آیفون 7 پلاس از معروف ترین پرچمداران بازار هستند.

همانطور که می دانید باتری به کار رفته در محصول کره ای ها، 3600 میلی آمپری است و دو مدل دیگر به ترتیب از منبع انرژی 3450 میلی آمپری و 2900 میلی آمپری بهره می برند.

Screen-Shot-2016-11-01-at-14.55.14-w600

حال یکی از کاربران یوتوب به مقایسه سرعت شارژ این سه پرچمدار محبوب پرداخته ونتایج به دست آمده در این آزمایش برخلاف میزان حجم باتری ها بوده و گلکسی اس 7 اج با قدرت پیروز میدان است.

عملکرد پرچمدار سامسونگ در زمینه سرعت شارژ تحسین برانگیز است و آیفون بار دیگر گردونه رقابت را در این زمینه به تلفن های هوشمند اندرویدی واگذار می کند.

گفتنی است برای انجام این مقایسه تصویری، از شرایط کاملاً برابری استفاده شده و هر سه موبایل در حال پرواز قرار گرفته اند؛ علاوه بر این برای شارژ هر تلفن هوشمند از شارژر اختصاصی داخل جعبه آن استفاده شده است.

در ادامه ویدیوی کامل مقایسه سرعت شارژ سامسونگ گلکسی اس 7 اج، گوگل پیکسل اکس ال و آیفون 7 پلاس را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • lordmigle
    lordmigle | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    ? ? ? ? ? ? ?

  • lordmigle
    lordmigle | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    فقط میتونم بگم:متاسفم برای این مردم و شعور برخوردشون باهم :|

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

    من کاری به چهار تا نخود مغزی که یه گوشی با قابلیت انفجار و پردازنده های داغون رو دوست دارن(سامبمب) و هواوی رو توی هیچ زمینه ای قبول ندارن ، ندارم ، میخوام بگم آخه نخود مغزا اصن خودتون خوبین و اون سامبمب لعنتیتون ، پس کی از این دنیا برداشته میشید ما دوستاران دیگر شرکت ها رو ولمون میکنید .

    حتما باید بگم که s7 سامسبمب در هنگام شارژ دماش به 40 درجه میرسه . حتما باید آبروتونو جلوی چهار تا آدم متشخص ببرم تا از رو برید .


    دورود بر اپل و هواوی

    • Mehrad
      Mehrad | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

      شما برند چینی بخر عزیزم

  • Meysam Aramideh eslam
    Meysam Aramideh eslam | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    با سلام، اصلا دوست نداشتم کامنتی بزارم بین این همه جر و بحث ولی دیگه نمیشه ساکت موند، ناموسا اینایی که دارن چرت و پرت مینویسن که اپل فقط مارکه و بعضیام ک دارن تبلیغ سامی رو میکنن چن بار تست سرعت اس ۷ یا حتی نوت ۷(دیگه از گند نوت ۷ اینجا حرفی نمیزنم!)با آیفون ۷ رو دیدن؟ بابا برین تو یوتیوب دیدن؟ کیا دیدن که آیفون ۱۶ تا برنامه رو تو کمتر از دو دقیقه لود کرد در حالی که اس ۷ تو حدود ۴ دقیقه(?)، کیا دیدن که آیفون ۷ با دو گیگ رام چطور همه اون ۱۶ برنامه رو آپ کرد و اس ۷ با ۴ گیگ رام همه اون ۱۶ تا رو یکی یکی دوباره لود کرد؟(افتضاح خنده داره?)،،،،،،،،، درباره دوربین که کلا بیخیال، تنها موبایل اندروید که بتونه در مقابل آیفون مقاوت کنه پیکسله،،،،،،
    درباره مقاوت بدنه هم وقتی بگیم [شیشه vs فلز] دیگه معلومه چی قراره بشه!(اس ۷ با اولین سقوط از پشت و ارتفاع یک متری شیشه پشت کاملا خورد،و شیشه جلو هم ترک برداشت!)
    در ضمن اینم بگم آیفون ۷ فقط برای این بوده که اپل رسم معرفی پرچمدار سالانه رو حفظ کرده باشه وگر نه آیفون ۷ که چیزی نیست، وقتی آیفون ۸ اومد، اگه نمردیم پیر نیستیم و همدیگه رو میبینیم،،،
    یا علی...✋?

    • Meysam Aramideh eslam
      Meysam Aramideh eslam | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

      تصحیح میکنم
      برین تو یوتیوب ببینین*

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی