ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت لورآل با استفاده از واقعیت مجازی دوره های آموزش آرایشگری برگزار می کند

اگر علاقمند به حرفه آرایشگری هستید و تا به الان به خاطر دلایل زیادی از جمله فاصله داشتن تا محل برگزاری کلاس های آموزشی، هزینه بالای این دوره ها و حتی کمبود وقت موفق به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

اگر علاقمند به حرفه آرایشگری هستید و تا به الان به خاطر دلایل زیادی از جمله فاصله داشتن تا محل برگزاری کلاس های آموزشی، هزینه بالای این دوره ها و حتی کمبود وقت موفق به حضور در آنها نشده اید جای هیچگونه نگرانی نیست چون تکنولوژی پیشرفته ارائه شده از سوی شرکت فرانسوی لورآل این مانع را از پیش پای شما برخواهد داشت.

این کمپانی مطرح تولید کننده لوازم آرایشی اخیرا همکاری تازه ای را با یک شرکت توسعه دهنده نرم افزارهای واقعیت مجازی به نام 8i آغاز کرده و نوعی محیط آموزشی مبتنی بر این فناوری را برای آکادمی ماتریکس (واحد آموزشی لورآل) ایجاد کرده تا دوره های تکمیلی اش را برای آرایشگران تازه کار برگزار نماید.

این دو شرکت با همراهی هم نوعی تجربه فراگیر واقعیت مجازی با مقیاس یک اتاق را ایجاد کرده اند که کارآموزان می توانند در آن راه بروند و فرایند کوتاه شدن موی یک مشتری مجازی توسط آرایشگر مجازی را از زوایای مختلف مشاهده نمایند.

آنها حتی می توانند قدم جای آرایشگر گذاشته و از نمای اول شخص موی مشتری را نگاه کنند که این روش قطعا از تماشای ویدیوهای آموزشی یوتوب کارایی بیشتری خواهد داشت.

گفتنی است 8i پیش از همکاری با لورآل مشکلات زیادی برای ایجاد موی مجازی داشت اما این دو کمپانی دست آخر توانستند با بهره گیری از تجربیات و دانش یکدیگر راهی برای این مساله بیابند. شرکت  8i با استفاده از دوربین های موجود در بازار و همچنین نرم افزارهای ویژه  ابتدا نحوه کار آرایشگران واقعی را ضبط کرده و سپس از آنها هولوگرام هایی را تهیه نموده.

نتیجه کار محتوای تصویری سه بعدی و واقع گرایانه ایست که چندی پیش هم در جریان فستیوال فست کامپنی به نمایش درآمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    عالی

  • Vilpi
    Vilpi | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    لوریال*

مطالب پیشنهادی