ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 3T وانپلاس
تکنولوژی

آیا وان پلاس 3T در روز ۲۴ آبان رونمایی می شود؟

حدود یک ماه قبل بود که خبر رسید موبایلی ناشناس از کمپانی وان پلاس با شماره مدل «A3010 » توانسته مجوزهای لازم از رگولاتوری کشور چین را دریافت کند. ابتدا تصور شد این محصول وان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

حدود یک ماه قبل بود که خبر رسید موبایلی ناشناس از کمپانی وان پلاس با شماره مدل «A3010 » توانسته مجوزهای لازم از رگولاتوری کشور چین را دریافت کند. ابتدا تصور شد این محصول وان پلاس ۳ پلاس نام دارد، اما بعدتر نام آن به وان پلاس 3T تغییر یافت و بر اساس شنیده های تازه ممکن است در روز ۱۴ نوامبر (۲۴ آبان) رونمایی شود.

گفته می شود این موبایل در بیشتر مشخصات با وان پلاس ۳ مشابه است. از جمله نمایشگر ۵.۵ اینچ با کیفیت تمام اچ دی از نو ال سی دی یا آمولد، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. دوربین پشتی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور اثر انگشت و باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی نیز نسبت به وان پلاس ۳ بدون تغییر مانده اند.

اما اصلی ترین تغییر را باید در مغز پردازشی این موبایل جستجو کرد، جایی که چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ جای خود را به چیپست جدیدتر اسنپدراگون ۸۲۱ داده است. این تغییر سبب افزایش ۱۰ درصدی توان پردازشی و کاهش ۵ درصدی مصرف انرژی در وان پلاس 3T خواهد شد. ضمن این که شرکت سازنده این محصول را با اندروید ۷ روانه بازار خواهد کرد.

پرچمدار بعدی این شرکت چینی نیز با نام احتمالی وان پلاس ۴ قرار است در تابستان سال آینده و با چیپست جدید اسنپدراگون ۸۳۰ پای به میدان رقابت بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی