ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قدرت نمایی در خدمات پس از فروش؛ گزارش بازدید از مراکز پشتیبانی مدیران خودرو

خودروهای چینی بیش از 10 سال است که در بازار کشورمان حضوری مستمر دارند و همواره خریداران نیز با دغدغه هایی در مورد کیفیت خدمات دهی به این خودروها و گستردگی مراکز خدمات پس از ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

خودروهای چینی بیش از 10 سال است که در بازار کشورمان حضوری مستمر دارند و همواره خریداران نیز با دغدغه هایی در مورد کیفیت خدمات دهی به این خودروها و گستردگی مراکز خدمات پس از فروش برند های چینی مواجه بودند.

روز گذشته اما شرکت مدیران خودرو که عرضه برندهای MVM و چری را بر عهده دارد طلسم را شکست و جمعی از خبرنگاران به بازدید گروهی از مرکز اصلی خدمات پس از فروش و انبار قطعات مرکزی خود دعوت کرد.

MVM-16

WP_20161103_13_47_49_Pro

به گفته آقای ژانگ، مدیر عامل چینی مدیران خودرو، تمرکز اصلی شرکت در طی سال های اخیر به افزایش پشتیبانی از خودروهای عرضه شده معطوف بوده است، آنچنان که به لطف افتتاح انبار مرکزی جدید با وسعت بیش از 40 هزار متر مربع، سطح تامین قطعات یدکی مورد نیاز خودروها از حدود 65 درصد به حدود 95 درصد افزایش یافته است.

WP_20161103_13_41_42_Pro

به عبارت دیگر هم اکنون تقریبا تمامی نیاز نمایندگی های مدیران خودرو در سطح کشور به قطعات یدکی توسط شرکت تامین می شود و جز موارد خاص و استثنائی، نیازی به تامین قطعات یدکی از بازار وجود ندارد.

MVM-17

MVM-13

از طرف دیگر افزایش سیستم های کنترلی و نظارتی برای جلوگیری از فروش و عرضه قطعات یدکی تقلبی در بازار از دیگر برنامه های در حال اجرا توسط شرکت MVS (خدمات پس از فروش MVM) است که شامل استفاده از تکنولوژی های جدیدی برای بسته بندی و هولوگرام قطعات یدکی می شود.

WP_20161103_13_46_33_Pro

مدیرعامل این شرکت بهبود بازار دست دوم خودروهای ام وی ام و چری را منوط به بهبود کیفیت خدمات دهی و راحت شدن خیال مشتریان و خریداران خودروهای دست دوم از پشتیبانی کامل شرکت می داند و از این رو ایجاد سامانه های اطلاع رسانی گسترده در خصوص پشتیبانی و خدمات پس از فروش در برنامه های شرکت قرار گرفته است.

MVM-14

MVM-15

از این جمله برنامه ها می توان به سامانه ای برای کنترل اصل یا تقلبی بودن قطعات یدکی، ارائه اطلاعات کامل از قیمت قطعات یدکی بر روی وب سایت شرکت و اشباع بازار از قطعات اصلی و قابل اطمینان اشاره کرد.

WP_20161103_13_29_34_Pro

به گفته مهندس توفیقی آذر؛ مدیرعامل جدید شرکت MVS، افزایش تعرفه های گمرکی و تغییر ضوابط قانونی واردات قطعات یدکی باعث افزایش قیمت تمام شده قطعات در سال 95 شده که طبیعتا افزایش هزینه های خدمات دهی به خودروهای ام وی ام و چری را در پی دارد.

MVM-12

اما با توجه به گارانتی پنج ساله خودروهای چری و تعهد بلند مدت مدیران خودرو به پشتیبانی و گارانتی خودروهای ام وی ام، مشتریان نباید نگران افزایش هزینه های نگهداری و خدمات پس از فروش خودروهای خود باشند.

WP_20161103_13_27_40_Pro

افزایش سطح ساخت داخل خودروهای این شرکت به حدود 32 درصد از دیگر نکاتی است که در این نشست خبری مطرح شد و می تواند به کاهش قیمت برخی از قطعات یدکی منجر شود.

MVM-19

MVM-20

جالب آنکه برخلاف تصورات، مدیران چینی مدیران خودرو قصد ندارد تا با همکاری شرکت های قطعه ساز ایرانی به تولید قطعات یدکی بپردازند بلکه قطعه سازان بزرگ چینی ترغیب شده اند که با ایجاد سایت های تولید در ایران، قطعات یدکی خودروهای مونتاژی در کشورمان را تولید کنند.

MVM-11

با این حساب می توان گفت نه تنها حضور چینی ها در بازار خودرو کشورمان کمرنگ نخواهد شد، بلکه در صورت مساعد بودن شرایط حتی امکان دارد ایران به یکی از صادر کنندگان خودروهای چینی به سایر کشورهای منطقه تبدیل شود. هدفی که در افق بلند مدت مدیران خودرو دیده شده است اما تحقق آن بستگی به متغییر های بسیاری دارد.

MVM-10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • moein
    moein | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    گور پدرشون با ماشیناشون...دور تا دورمونو حصار کشیدن اینارو میکنن تو حلقمون....والا پرشیا ازین ماشینای چینی هم راحت تره هم خوشکل تره و هم خز نیست....با این که همونم بدرد مفت نمیخوره اما توی این موقعیت و این زمان بهتر ازین گیر نمیاد ...پول دادن برا این چینیا که حماقت محضه...اینارو دیگه خریدی میشه شناسنامت هیشکی ازت نمیخره..روزی هم یه چیش خرابه...افت قیمتش هم میلیاردیه..خلاصه نخرید

    • ali-g
      ali-g | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

      واقعا ماشیناشون مزخرفه حرفت قبول. ولی پرشیا خز نیست؟؟؟

    • mahmood Tavakoli
      mahmood Tavakoli | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

      درسته که ماشین چینی دارن بهمون میندازن ، اما همین چینیا سگشون به ماشینای ایران خودرو و سایپا شرف داره . ینی پارس خز نیست ؟ همه ماشینای ام.وی.ام بجز 110حداقل دو ستاره ایمنی رو گرفتن ، حالا بهترین ماشین ایران خودرو دنا هستش که به زحمت تونسته دو ستاره ایمنی بگیره . مصرف هم که ماشالا شما حرکت عقربه بنزین رو تو پارس میتونی ببینی .
      چری نصف ایران خودرو هم عمر نداره . خودش داره چندین مدل ماشین میسازه ، حالا ایران خودرو افتخارش اینه که ماشینهای بی کیفیت دانگ فنگ رو مونتاژ کنه .

      • مهدی
        مهدی | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

        حاضرم پراید و پژو لگن بخرم. پول به این چینیای آت آشغال ندم

  • محمد پردازی
    محمد پردازی | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    مرگ بر جنس چینی و مبلغش.

  • علی معصوم
    علی معصوم | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    ریپورتاژ آگهی :))

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    اگه با این پشتکار کیفیتشونم بالا ببرن عالیه ....(اگه)

  • علیرضا ایمن
    علیرضا ایمن | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    تبلیغ نمیکردین که کردین ?

    • سپهر زنگنه
      سپهر زنگنه | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

      سلام، شاید این توضیح لازم باشه که اینجور مراسم به شکل نشست خبری برگزار می شوند با هدف اطلاع رسانی و مسلما هر شرکتی با بیان برنامه ها و کارنامه خودش این کار رو انجام میده و وجوه مثبت رو مطرح می کنه، اما پوشش نشست خبری به معنای تبلیغ نیست و مطالب تبلیغاتی در دیجیاتو با عنوان رپورتاژ آگهی منتشر می شوند.

مطالب پیشنهادی