ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Live Wallpapers؛ مجموعه ای بی نظیر از والپیپرهای زنده برای آیفون

والپیپرهای زنده زمانی به iOS پا گذاشتند که برای اندرویدی ها خاطره شده بودند. با این حال اپل شیوه متفاوتی برای ارائه آن ها به صاحبان آیفون در پیش گرفت: ترکیب با فناوری 3D Touch. آیفون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

والپیپرهای زنده زمانی به iOS پا گذاشتند که برای اندرویدی ها خاطره شده بودند. با این حال اپل شیوه متفاوتی برای ارائه آن ها به صاحبان آیفون در پیش گرفت: ترکیب با فناوری 3D Touch. آیفون 6s و 6s پلاس و البته آیفون های جدید، به طور پیش فرض والپیپرهای زنده بی نهایت زیبایی در خود دارند که می توانید با اعمال اندکی فشار روی صفحه شاهد جان گرفتن و حرکت آن ها باشید.

این والپیپرهای زنده در لاک اسکرین می توانند روح تازه ای به نمایشگر موبایل تان ببخشد، و کاری کنند که از گشت و گذار در محیط iOS لذت دو چندانی ببرید. اگر والپیپرهای زنده پیش فرض iOS برایتان کسل کننده شده اند، امروز اپلیکیشنی به شما معرفی می کنیم که بیش از 500 نمونه منحصر به فرد و مسحورکننده از آن ها را به رایگان در اختیارتان قرار می دهد.

2-w600

Live Wallpapers مجموعه ای زیبا از 10 هزار والپیپر رایگان است که هم صاحبان آیفون های مجهز به 3D Touch و هم نسل های قدیمی تر می توانند از آن ها استفاده کنند. مثل تمام اپلیکیشن های این چنینی، Live Wallpapers هم آرشیو عکس هایش را در دسته بندی هایی منظم ارائه کرده؛ طرح های مفهومی، طبیعت وحشی، نمای شهرهای بزرگ و اعماق اقیانوس ها زیباترین مناظری هستند که می توانید نمایشگر آیفون خود را به آن ها مزین کنید.

متأسفانه آیفون های قدیمی تر از 6s توانایی استفاده از والپیپرهای زنده را ندارند، اما می توانید همان ها را به شکل یک والپیپر ثابت روی صفحه بنشانید. خوشبختانه ثابت شدن آن ها تأثیر چندانی بر زیبایی شان نخواهد گذاشت، چرا که خود والپیپرهای زنده هم در حالت عادی و پیش از اعمال فشار روی صفحه حرکت نمی کنند. بنابراین توصیه می کنیم به هیچ وجه والپیپرهای زیبای این اپلیکیشن را از دست ندهید.

Live Wallpaper را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور دانلود کرده و از نشاندن تصاویر چشم نوازش در پس زمینه آیفون نهایت لذت را ببرید.

Live Wallpapers

Live Wallpapers

سازنده: Huu Hoang قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 39.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی