ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل تاشو و قدرتمند سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 820 و رم 4 گیگابایت معرفی شد

طی چند ماه اخیر، بازار شایعات و اخبار موبایل قدرتمند و تاشوی سامسونگ تحت عنوان «ویرون» بسیار داغ بوده و کمپانی کره ای حالا بالاخره به صورت رسمی از آن رونمایی کرده که قرار با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

طی چند ماه اخیر، بازار شایعات و اخبار موبایل قدرتمند و تاشوی سامسونگ تحت عنوان «ویرون» بسیار داغ بوده و کمپانی کره ای حالا بالاخره به صورت رسمی از آن رونمایی کرده که قرار با نام Samsung W2017 در بازار عرضه شود، هرچند که قیمت آن کماکان نامشخص باقی مانده است.

سامسونگ گفته است که W2017 ابتدا در خاک کشور چین عرضه می شود اما مشخص نکرده که آیا مردم سایر کشورهای جهان نیز می توانند در نهایت به آن دسترسی یابند یا خیر؛ با این همه با توجه به سابقه سامسونگ، احتمالاً می توان منتظر عرضه W2017 در کشور هند و برخی دیگر از نقاط آسیا نیز بود. گفتنی است که Samsung W2017 در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می گردد.

Samsung-W20174-w600

از منظر سخت افزاری، اسمارت فون تاشوی مورد اشاره، همانطور که در شایعات معین شده بود، از مشخصات بسیار قدرتمندی بهره می برد. با این حال اگر خبرهای پیشین را دنبال نکرده اید باید گفت که پیش از هرچیز، چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت) در دستگاه جای گرفته است.

نمایشگر 4.2 اینچی و سوپر امولد موبایل، از قابلیت همیشه روشن بهره مند است و رزولوشن Full HD را مقابل دیدگان قرار می دهد. در بخش پشتی دستگاه، یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.7 قرار گرفته که امکان فیلم برداری 4K را مهیا می سازد و دوربین سلفی هم، از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

موبایل تاشوی جدید سامسونگ، از دو سیم کارت به صورت همزمان و نیز اتصال مخابراتی 4G LTE پشتیبانی می کند. با توجه به ابعاد کوچک دستگاه، سامسونگ به استفاده از یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی بسنده کرده که خوشبختانه از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است. سامسونگ همچنین تایید کرده که W2017 به صورت پیش فرض از اندروید 6.0 نوقا بهره می برد و فعلاً معلوم نیست آیا به روزرسانی اندروید نوقا 7.0 را نیز دریافت می کند یا خیر.

Samsung-W2017-w600 Samsung-W20175-w600 Samsung-W20173-w600 Samsung-W20172-w600 Samsung-W20171-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Aureliano
    Aureliano | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    oh my god?
    خخخخ این گوشی بی نهایت اشغال رو قیمت داده ۱۴۰۰ دلاررررررررر!!!!!!!!!!!!!
    اونوقت میت ۹ پورشه ۱۵۰۰ دلار یعنی خدایی اگه این دوتارو مقایسه کنی میت ۹ مفته مفت!
    یعنی مث این می مونه که پرایدو بخری ۹۹۹میلیون تومن ولی پورشه قیمتش ۱میلیارد باشه?
    یعنی این سامبی خیلی خوووووب مردم رو .... میکنه

    • nexus8
      nexus8 | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

      داداش این گوشی یه گوشیه خاص هست که تو دنیای مد و افرادی که خاصه پسند هستن و کلا این گوشی یه چیز متفاوت هست که دنیای خودش رو داره میت 9 پ کلا یه گوشی هست که کلا از روی سامسونگ نوت 7 و اس 7 ادج اسکی رفته بعدشم اومده قیمت 1500 دلار /...این 2تا گوشی کلا بحثشون جداست با هم قاطی نکن..گوشیه تاشو طرفداران خاص خودشو داره همون طور که گوشی های بلکبری کیبورد دار طرفدار های خاص خودشونو دارن

      • Aureliano
        Aureliano | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

        دوست عزیز لابد نوکیا ۱۱۰۰هم که طرفدارای خودشو داره باید به قیمت ۷۰۰دلار فروخته بشه؟ نه دوست من هر چیزی به پای ارزشش نه بیشتر. اگر به نظر شما باشه افرادی که توی حوضه مد کار میکنن میرن نوکیا ساده میخرن?

      • Aureliano
        Aureliano | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

        اینجا من حرفی از طرفدار و سلیقه نزدم ، سامسونگ اشغال میفروشه با قیمت افتضاح, ولی هواوی بحثش جداس گوشیهاش در بالاترین درجه کیفیت قرار دارن هیچ گوشی از سامسونگ به پای میت ۹ نمیرسه . درضمن s7 سانسونگ هم از روی شیائومی اسکی رفته

  • Farzad37j
    Farzad37j | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    اع اع اع نگاه كنيد اينبار بمب تاشو ساخته خيلي شوخه اين سامسونگ.هر دو طرفش قراره منفجر كنن.????.نتركي سامسونگ ولي خودمونيه ها ريدي گل من

    • darksider
      darksider | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

      فعلا شما با این حرفا خودتو فقط قهوه ای میکنی وگرنه این برند ها به حرف شما بالا پایین نمیشن

  • younes nejati
    younes nejati | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    سامی این گوشیو برا مردم شرق آسیا طراحی کرده ،چون اینجور گوشیارو خیلی دوست دارن. پول دادن به این گوشی پول به عشقه ولی برا میت ۹ پورشه دیزاین زیاد اون قیمتش عقلانی به نظر نمی رسه چون طراحی خاص و منحصر به فردی نداره مخصوصا جلوی دستگاه که شبیه نوت هفت سامی هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی