ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی ایرانی BMY؛ به رنگ خلاقیت

این نخستین بار است که تنها طی پنج روز دست به معرفی سه اپلیکیشن خوب یا شاید بهتر باشد بگوییم «قابل قبول» ایرانی می زنیم. پس از تجربه بازی هایی که با ترکیب المان های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

این نخستین بار است که تنها طی پنج روز دست به معرفی سه اپلیکیشن خوب یا شاید بهتر باشد بگوییم «قابل قبول» ایرانی می زنیم. پس از تجربه بازی هایی که با ترکیب المان های معروف یک طعم عجیب به بازیکن ها هدیه داده بودند، اکنون نوبت به تیم آینده دار Blazing Fall Games رسیده تا با BMY توانایی و خلاقیت های خود را نشان دهند؛ عنوانی که توانست به لیست پایانی رویداد Level Up راه یابد.

با این رویداد که آشنا هستید؟ تابستان امسال استودیو معروف فن افزار طی یک حرکت تحسین برانگیز، مسابقه ای به راه انداخت تا بازیسازان با معرفی عناوین خود با بقیه توسعه دهندگان رقابت کنند. همان طور هم که گفتیم BMY به 25 عنوان پایانی Level Up راه یافت. اگر خواهان آشنایی بیشتر با یکی از بهترین بازی های این جشنواره هستید، معرفی امروز را از دست ندهید.

BMY
تنها باید یک کار انجام دهید؛ تا پایان ثانیه شمار مراقب باشید اره دایره را نابود نکند. قلب بالای تصویر حکم سلامتی کاراکتر اصلی را داشته و می توانید با استفاده از شکلات ها آن را زیاد نمایید.

همان المانی که جذابیت را به The Ways [معرفی دیجیاتو] بخشیده بود، اینجا هم به کمک BMY آمده است. مکانیزم های خلاقانه گیم پلی را می گوییم. شاید چگونگی حرکت کاراکتر را تاکنون بارها دیده باشید اما استودیو سازنده با طراحی متفاوت مرحله ها توانست تجربه ای به مراتب جالب تر و هیجان انگیز تر از اپلیکیشن های مشابه را به ارمغان بیاورد.

ساخته Blazing Fall Games به بازیکن نقش دایره ای را خواهد داد که از دست یک اره می گریزد. برای این کار هم باید تلفن همراه را تکان دهید تا این جسم جهت حرکتش را تغییر داده و طعمه تله های خونین نشود. خوشبختانه چالش های گوناگون تنها المان مثبت BMY نیستند و موسیقی هم نقش بسیار مهمی را روی موفقیت بازی ایفا می کند.

BMY - mobile
تله های متفاوت، سرعت بالا و قدرت زیاد اره موجب شده تا BMY عنوانی سخت لقب بگیرد.

قطعه های استفاده شده جدا از جذابیت های شنیداری، با گیم پلی هیجان انگیز بازی هماهنگ بوده و آدرنالین خون بازیکن ها ر ابالا می برند. اوج هنر سازندگان را می توانیم با ترک کوتاه ماریوهای قدیمی ببینیم که نه تنها احساس نوستالژی شما را قلقلک می دهد، یک حالت کمیک گونه هم به بازی می بخشد.

اگر موفقیت یک صنعت را به دو بخش تقسیم کنیم، قسمت دوم مخاطب ها خواهند بود. همان گونه که ما انتظاریم توسعه دهندگان دست به ساخت بازی هایی با کیفیت جهانی بزنند، بازیسازن هم خواهان موفقیت عناوین خود هستند. این گونه می توانیم به پیشرفت صنعت گیمینگ امیدوار باشیم. BMY با با المان های مثبتش از بهترین اپلیکیشن های ایرانی امسال بوده و پیشنهاد می کنیم که تجربه اش نمایید.

BMY

BMY

سازنده: Blazing Fall Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی