ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالاً سال آینده شاهد عرضه مدل جدیدی برای آیفون SE نخواهیم بود

به گفته ی مینگ چی کو تحلیلگر معتبر موسسه KGI Securities، اپل در حال حاضر روی بازار تلفن های هوشمند رده بالا تمرکز دارد و iPhone SE را یکسال پس از عرضه، در نیمه ی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

به گفته ی مینگ چی کو تحلیلگر معتبر موسسه KGI Securities، اپل در حال حاضر روی بازار تلفن های هوشمند رده بالا تمرکز دارد و iPhone SE را یکسال پس از عرضه، در نیمه ی اول سال 2017 بروزرسانی نخواهد کرد.

آقای کو پیشبینی می کند تقاضا برای آیفون های 4.7 اینچی در سال آینده کاهش یافته و عدم عرضه ی نسخه ی بروزرسانی شده از iPhone SE، به کاهش تعداد فروش تلفن های هوشمند اپل در سال 2017 منجر گردد.

Digiato-iPhoneSE-76

آقای کو اعتقاد دارد اپل برای جبران کاهش فروش، با فشار بر تولید کنندگان قطعات آیفون، به منظور افزایش سود، هزینه ی تولید این تلفن هوشمند را برای خود پایین تر آورد؛ اقدامی که احتمالاً از ماه جاری یا آینده ی میلادی آغاز خواهد شد.

این تحلیلگر البته اشاره می کند که کاهش هزینه ی تولید برای تمام تامین کنندگان قطعات آیفون اتفاق نخواهد افتاد، چرا که بسیاری از این تولید کنندگان (از جمله نمایشگر دستگاه) به دلیل رقابت شدید اپل با دیگران، حاشیه سود بسیار پایینی دارند و این میزان قابل کاهش نیست.

Digiato-iPhoneSE-24

حتی برخی از دیگر تامین کنندگان قطعات آیفون که حاشیه سود بالاتری دارند، مثل سامسونگ، امکان دارد در این بازه قیمت قطعات تولیدی خود را برای اپل افزایش دهند.

آقای کو همچنین اعلام داشته برخی از معدود تامین کنندگان مثل TSMC هم خوش شانس تر از دیگران هستند و احتمالاً فشار برای کاهش قیمت قطعات آیفون را تجربه نخواهند کرد.

در مجموع بر اساس این تحلیل در نیمه ی دوم سال آینده ی میلادی شاهد فروش بین 35 تا 40 میلیون دستگاه آیفون خواهیم بود، در حالی که این میزان در بازه ی مشابه سال جاری تاکنون بیشتر از 40 میلیون دستگاه بوده است.

Digiato-iPhoneSE-36

در پایان از شما دعوت می کنیم ضمن مطالعه ی بررسی آیفون SE در دیجیاتو با ویژگی های این محصول آشنا شوید، تلفن هوشمند 4 اینچی اپل که از سخت افزار قدرتمند برخوردار است و برای جلب رضایت کاربران علاقه مند به آیفون های کوچکتر گذشته تولید شده است.

همچنین می توانید در اینجا با نسخه ویدیویی بررسی این محصول همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • danial
    danial | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

    اتفاقا داریم نسخه ی4.7 اینچ آیفون آینده با صفحه نمایش ipsو پردازنده ی آیفون 7 و دوربین6s باقی آیفون ها 5و5.5 اینچ خمیده با صفحه ی امولد و...

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

    بابا اخه چه كاريه توو كنفرانسه ايفونت سخ سايز معرفى كن ديگه مختصر مفيد

    • Rooz5eh
      Rooz5eh | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

      سه*

مطالب پیشنهادی