ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دقیق و تصاویر تبلیغاتی Moto M موتورولا فاش شد

تلفن هوشمند جدید لنوو و موتورولا که تحت نام رمز Kung Fu و اسم تجاری Moto M شناخته می شود، احتمالاً در تاریخ 8 نوامبر (18 آبان) رونمایی خواهد شد. در حالی که کمتر از ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

تلفن هوشمند جدید لنوو و موتورولا که تحت نام رمز Kung Fu و اسم تجاری Moto M شناخته می شود، احتمالاً در تاریخ 8 نوامبر (18 آبان) رونمایی خواهد شد.

در حالی که کمتر از سه روز تا تاریخ مذکور باقی مانده و در هفته های گذشته شاهد انتشار رندرها و مشخصات بسیار زیادی بوده ایم، پوسترها و تصاویر تبلیغاتی جدیدی از این موبایل فاش شده که به مشخصات دقیق سخت افزاری آن اشاره می کند.

بر اساس این تصاویر، Moto M از سیستم پوشش نانوتکنولوژی P2i برخوردار بوده که دیوایس را در مقابل قطرات و بارش باران محافظت می کند.

بهره مندی از چیپست مدیاتک هلیو P10 هشت هسته ای با فرکانس پردازشی 2.2 گیگاهرتز در پوسترهای مورد بحث تایید شده و به استفاده از 4 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد.

P2is-nano-coating-protects-the-phone-from-light-rain-and-spills-w600

نمایشگر این تلفن هوشمند 5.5 اینچی از کیفیت 1920 در 1080 پیکسل برخوردار بوده و دوربین 16 میگاپیکسلی با قابلیت فوکوس لیزری در کنار سنسور اثر انگشت در پشت آن قرار گرفته است. دوربین ثانویه آن نیز 8 مگاپیکسل کیفیت داشته و وسعت دیدی معادل با 85 درجه دارد.

گفتنی است با وجود شایعات متضادی که پیرامون باتری Moto M به گوش می رسید، به نظر می رسد حجم منطقی 3050 میلی آمپر برای این موبایل در نظر گرفته شده و خبری از باتری 5100 میلی آمپری نیست.

ناگفته نماند تاریخ عرضه Moto M احتمالاً همزمان با رونمایی مشخص خواهد شد، اما انتظار می رود قبل از پایان سال جاری میلادی به بازار تلفن های هوشمند پای بگذارد.

16MP-rear-facing-camera-includes-PDAF-w600 A-3050mAh-battery-powers-the-phone-w600 An-octa-core-2.2GHz-CPU-is-included-w600 Dolby-surround-sound-is-offered-w600 Promotional-images-for-the-Motorola-Moto-M-surface-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • meysam
    meysam | ۱۶ آبان ۱۳۹۵

    مبایل جالبی به نظر میاد?

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۵

    اگر بجای مدیاتک از پردازنده کوالکام اسنپدراگون استفاده میکرد عالی میشد،چیپستهای رده پایین اسنپدراگون حتی از چیپستهای رده متوسط مدیاتک هم بهتر عمل میکنه و اینجانب این تجربه رو به شخصه داشتم که میگم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی