ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل GM5 معرفی شد؛ اولین تلفن همراه پروژه Android One با طعم نوقا

کمپانی «جنرال موبایل» به خاطر معرفی تلفن های همراه متعدد طی سالیان اخیر، در میان طرفداران «اندروید وان» کاملاً شناخته شده است. در واقع این شرکت، اولین اسمارت فون را در قالب پروژه مذکور روانه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

کمپانی «جنرال موبایل» به خاطر معرفی تلفن های همراه متعدد طی سالیان اخیر، در میان طرفداران «اندروید وان» کاملاً شناخته شده است. در واقع این شرکت، اولین اسمارت فون را در قالب پروژه مذکور روانه بازارهای اروپایی نمود.

خبر خوب برای هواداران «جنرال موبایل» این است که تلفن همراه GM 5، نخستین دیوایس «اندروید وان» مجهز به نسخه 7.0 سیستم عامل گوگل نیز رسماً معرفی شد.

General-Mobile-GM5-1

گفتنیست جدا از موبایل های پیکسل گوگل، تعداد پرچمدارانی که به اندروید نوقا مجهز هستند به عدد انگشتان یک دست هم نمی رسد، چه برسد به دیوایس های میان رده، آن هم از خانواده Android One.

google-assistant

اگرچه General Mobile اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول ارائه نکرده، اما می دانیم که GM 5 راه خود را به بازار 20 کشور مختلف باز خواهد کرد: آذربایجان، آلبانی، افغانستان، بلژیک، بوسنی، کرواسی، قبرس، گرجستان، غنا، یونان، عراق، کنیا، لوگزامبورگ، مولداوی، هلند، پاکستان، صربستان، تونس، ترکیه و ازبکستان.

General-Mobile-GM5-3

از لحاظ مشخصات سخت افزاری GM 5 می توان به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی و چیپست اسنپدراگون از سری 4xx با پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی اشاره کرد.

جنرال موبایل در اسمارت فون مورد بحث از 2 گیگابایت رَم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده، که با بهره گیری از کارت حافظه تا 64 گیگابایت قابل افزایش است. همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، و دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی این تلفن همراه وظیفه تصویربرداری را بر عهده دارند.

General-Mobile-GM5-2

گفتنیست باتری 2500 میلی آمپر ساعتی وظیفه تغذیه سخت افزار این موبایل میان رده را بر عهده دارد، و خریداران نهایی می توانند یکی از سه رنگ طلایی، خاکستری و مشکی را انتخاب نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

    به بیشتر همسایه های ایران وارد می‌شه ولی ایران، نه!
    :|

مطالب پیشنهادی