ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت نام استارتاپ ها در نمایشگاه الکامپ آغاز شد

همان طور که می دانید کسب و کارهای نوپا یا همان استارتاپ ها یکی از بزرگ ترین عوامل پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان امروزی به شمار می روند. در کشور ما نیز طی سالیان ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۳

همان طور که می دانید کسب و کارهای نوپا یا همان استارتاپ ها یکی از بزرگ ترین عوامل پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان امروزی به شمار می روند. در کشور ما نیز طی سالیان اخیر، بسیاری از ایده های تجاری در قالب استارتاپ معرفی شده و در مدت کوتاهی توانستند به محبوبیت و نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

از آنجا که این مجموعه های نوپا توان تبلیغاتی گسترده ای در اختیار ندارند، یکی از روش های معرفی آنها به بازار عمومی و تخصصی، حضور در نمایشگاه های معتبر است، و به تازگی ثبت نام از کسب و کارهای نوپا در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ آغاز شده.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سال گذشته با حمایت سازمان برای نخستین بار در کشور بیش از 80 کسب و کار نوپا در سالن 18 نمایشگاه الکامپ بیست و یکم حضور یافتند و طرح ها و ایده های فناورانه خود را در معرض نمایش گذاشتند.

سال جاری نیز در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، سازمان مورد بحث زمینه حضور ۱۵۰ کسب‌ و کار نوپا در یک سالن مجزا را فراهم کرده است تا این گروه در کنار دیگر فعالان حوزه مانند شتابدهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیر فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در الکامپ سال جاری حضور یابند.

گفتنیست سازمان در این دوره از نمایشگاه الکامپ، از کسب و کارهای نوپای دارای طرح های نوآورانه که کمتر از سه سال از تاریخ فعالیت آنها گذشته باشد حمایت میکند.

بنابراین کسب‌ و کارهای نوپا (استارتاپ ها) جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در بخش الکامپ استارز نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم می‌توانند از این صفحه نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند.

بیست‌ودومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۲۵ آذرماه ۹۵ به مدت سه روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی