ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از مادربورد صنعتی جدید N3700T رونمایی کرد

یکی از مهم ترین قطعات سیستم های کامپیوتری، بورد اصلی یا همان مادربورد است که وظیفه هماهنگی و کنترل تمامی اجزای سخت افزاری را بر عهده دارد. این عملیات در کاربردهای صنعتی که نیاز به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

یکی از مهم ترین قطعات سیستم های کامپیوتری، بورد اصلی یا همان مادربورد است که وظیفه هماهنگی و کنترل تمامی اجزای سخت افزاری را بر عهده دارد. این عملیات در کاربردهای صنعتی که نیاز به دقت و مقاومت بالایی دارند، با حساسیت بیشتری روبروست.

در همین راستا، معمولاً اکثر شرکت های تولیدکننده سخت افزار علاوه بر محصولات معمول، سری خاصی را برای استفاده در شرایط سخت طراحی و عرضه می کنند. کمپانی ایسوس نیز یکی از همین تولیدکنندگان مطرح است که به تازگی مادربورد صنعتی N3700T را رونمایی کرده.

در ادامه، بیانیه خبری شرکت ایسوس را در مورد ویژگی ها و قابلیت های مادربورد صنعتی جدیدشان مطالعه نمایید.

رونمایی از مادربورد صنعتی جدید ایسوس N3700T

مادربوردها به عنوان زیرساخت و اصلی ترین قطعه در کامپیوتر، همواره برحسب نیاز و کاربرد کاربران با مشخصات و ویژگی های خاصی تولید و عرضه می شوند. شرکت ایسوس به عنوان بزرگ ترین کمپانی تولید کننده مادربورد در جهان، خط تولیدی اختصاصی برای مادربوردهای صنعتی دارد که یکی از زیرشاخه محصولات این خط تولید، خانواده مادربوردهای پردازنده آنبورد یا SoC است. در این خبر، شما را با مادربورد جدید ایسوس با نام N3700T آشنا می کنیم.

Asus-N3700T (4)

مادربورد N3700T با فرم فاکتور استاندارد Thin Mini-ITX و با ابعاد 17×17 سانتیمتر تولید می شود. این مدل با استفاده از پردازنده پنتیوم چهار هسته ای Braswell-Q N3050 به صورت آنبورد قدرت پردازشی کافی را برای اجرای فرامین و نرم افزارهای روزمره مهیا کرده است.

کم مصرف و باریک

به دلیل استفاده از پردازنده آنبورد و قطعات کم مصرف، N3700T نیاز به منبع تغذیه ندارد و یک آداپتور 19/12 ولت DC، توان لازم برای کار مداوم این بورد را مهیا می کند. N3700T به دلیل استفاده از رم های SO-DIMM  و جایگیری افقی روی مادربورد، از لحاظ ارتفاع N3700T نسبت به مادربوردهای با فرم فاکتور ITX تقریباً 44 درصد باریکتر است و جای کمتری اشغال می کند. این ضخامت کلی قطعات منجر به این می شود تا N3700T مادربوردی ایده آل برای محصولاتی مانند All-In-One و ThinClient باشد.

سازگاری و توسعه پذیری

مادربورد N3700T کلکسیونی کامل از هدرها و کانکتورهای مختلف است. یک پورت mini PCIe با پشتیبانی از mSATA و یک پورت mini PCIe مجزا برای نصب سایر قطعات سازگار با این رابط، خروجی های متنوع تصویر HDMI، D-Sub و LVDS برای استفاده در کامپیوتر های یکپارچه، 4 پورت USB 3.0، پورت استاندارد شبکه RJ45، هدر COM و هدر TPM در این مادربورد بسیار کوچک وجود دارد.

این مادربورد نیز مانند مادربوردهای سری دسکتاپ ایسوس از فناوری های محافظتی ایسوس مانند LanGuard و PolySwitch در حافظه های رم استفاده می کنند. علاوه بر این ها تمامی ورودی/خروجی ها در برابر الکتریسیته ساکن و شوک الکتریکی محافظت می شوند. تمامی خازن های به کارگرفته شده در مادربورد از نوع جامد بوده و طول عمر 2.5 برابری نسبت به خازن های رایج دارا هستند. همچنین این خازن ها می توانند به مدت 5000 ساعت در دمای 105 درجه و به مدت 50000 ساعت در دمای 65 درجه بدون مشکل کار کنند.

ایسوس به منظور اطمینان از سازگاری این مادربورد با دیگر قطعات، آن را با بیش از 1000 دستگاه تست کرده است. همچنین به مدت 7000 ساعت تست پایداری در شرایط آب و هوایی مختلف، دوام این مادربوردها در برابر سخت ترین شرایط و مکان های غیر عادی بیمه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امید مصدق
    امید مصدق | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    مخصوص ایرانه . بدترین جای ممکن برای هر چیزی حتی اشیا بی جان.

مطالب پیشنهادی