ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی پارکینگ حرفه ای 2؛ بر باد رفته

شاید پارکینگ حرفه ای 2 با پشت سر گذاشتن عنوان پیشینش توانسته باشد خود را به عنوان بهترین بازی شبیه سازی اتوموبیل رانی به اثبات برساند اما این حرف ها زمانی منطقی هستند که تنها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

شاید پارکینگ حرفه ای 2 با پشت سر گذاشتن عنوان پیشینش توانسته باشد خود را به عنوان بهترین بازی شبیه سازی اتوموبیل رانی به اثبات برساند اما این حرف ها زمانی منطقی هستند که تنها به ایران اشاره داشته باشیم. چون اگر بخواهیم به بقیه عناوین مشابه جهان نگاه بیندازیم، پارکینگ حرفه ای 2 فقط یک اپلیکیشن متوسط خواهد بود. ممکن است کمبود امکانات اینجا بتواند ضعف های بازی را بپوشاند ولی مسئله این نیست.

با وجود این که پارکینگ حرفه ای 2 نسبت به قسمت قبلی اش پیشرفت های زیادی داشته، متاسفانه توسعه دهنده از ایده های عنوان خود به خوبی استفاده نکرده است؛ به همین خاطر کلمه «بر باد رفته» که به پتانسیل های بازی اشاره می کند را به کار بردیم. با ما و معرفی پارکینگ حرفه ای 2 همراه باشید تا با المان های مثبت و ضعف های ساخته تیم کوچک مجیکال ورلد آشنا شوید.

پارکینگ حرفه ای 2 - موبایل
هندلینگ بازی بسیار نرم بوده و تجربه ای لذت بخش از رانندگی به شما هدیه می دهد. همچنین می توانید مکانیزم های کنترل هم شخصی سازی کنید. بد نیست بدانید که قسمت پیشین، بخش مرحله ها با رانندگی آزاد جدا بود اما اینجا ماموریت با رانندگی آزاد ترکیب شده و باید با رفتن روی نقاط مشخص شده آن ها را دریافت نمایید.

راستش را بخواهید ابتدا که چندین مرحله انجام دادیم، فکر کردیم بیشتر چالش های بازی همین گونه بوده و چندان رنگ و بوی خلاقیت به خود نخواهد گرفت. اعتراف می کنیم که اشتباه نمودیم. شاید بعضی ماموریت ها مشابه پارکینگ حرفه ای 1 [معرفی دیجیاتو] باشند ولی شاهد هدف های متفاوت هستیم که برای انجام آن ها مجبورید دقت کنید. اگر بخواهیم از بهترین المان پارکینگ حرفه ای 2 اسم ببریم، همین مرحله های پیچیده انتخاب ما خواهند بود.

خوشبختانه چگونگی اتمام این ماموریت ها هم دستخوش تغییرات شده اند. با پارکینگ حرفه ای 1 برای دریافت سه ستاره باید طی زمانی ماشین را پارک می کردید. تنها هم می توانستید چندین بار به ساختمان یا بقیه ماشین ها بزنید. این بار «سرعت» جای خود را به «دقت» داده است. پارکینگ حرفه ای 2 یک سیستم تخریب پذیری داشته و بسته به دفعاتی که ماشین را به جایی بکوبید از تعداد ستاره ها کم خواهد شد.

شهری بزرگ که هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. بزرگترین مشکل ساخته استودیو مجیکال ورلد همین جا است. بقیه ماشین ها بسیار کم بوده و خیلی قوانین دنیای واقعی نمی بینید. توسعه دهنده می توانست با پتانسیل های این منطقه بزرگ، المان های بیشتری را بیافزاید تا جذابیت پارکینگ حرفه ای 2 افزایش باید اما بازی به واسطه کمبود محتوا، با وجود چالش های متفاوتش باز هم خسته کننده خواهد شد.

پارکینگ حرفه ای 2
برای بعضی ماموریت ها مجبور هستید نمای دوربین را تغییر داده و از بالا رانندگی کنید. یکی از تغییرات مثبت بازی نسبت به پارکینگ حرفه ای 1 را می توانیم اضافه سازی نوار سبز رنگ بنامیم. اکنون اگر به یک جای پارک نزدیک شوید، این نوار به شما نشان می دهد که چه قدر درست ایستاده اید.

نمی گوییم کاراکتر از ماشین پایین آمده و کارهایی انجام دهد. انتظار جی تی ای که نداریم. منظور اضافه سازی بخش های شبیه ساز از دنیای واقعی به بازی است که طبیعتا ساخته مجیکال ورلد را با محبوبیت بیشتری مواجه نماید. خوشبختانه خود استودیو سازنده هم گفته که با آپدیت ها سعی می کند تا عنوانش را به جایگاه واقعی برساند. پیش از اتمام حرف ها بیایید به بخش گرافیک نگاه بیندازیم.

شاید بعضی آبجکت ها تکراری بوده و Draw Distance هم چندان تعریف نداشته باشد ولی کیفیت بافت ها نسبت به گذشته افزایش یافته اند. برای سخن پایانی باید بگوییم که پارکینگ حرفه ای 2 با وجود پیشرفت ها و المان های چالش برانگیزش، متاسفانه نتوانسته از پتانسیل های خود بهترین استفاده ممکن را ببرد و انگار با عجله به انتشار رسیده است. امیدوارم با بروزرسانی آینده شاهد پوشش نقطه ضعف های بازی باشیم.

پارکینگ حرفه ای 2

پارکینگ حرفه ای 2

سازنده: مجیکال ورلد قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • sajad shokri
    sajad shokri | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    لیگ هم داره

  • sajad shokri
    sajad shokri | ۳۰ بهمن ۱۳۹۵

    https://mobazi.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/com.MagicalWorld.ProParking2

  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    دوسش دارم واسه
    اهنگاش .اصلا خود البوم اهنگای منه دمش گرم
    ۴۰۵ داره دیگه چی بگم ازین بهتر
    بهترین اینه ک دریفتم میزنه
    دمشون گرم بازی خوبی ساختن ایولا

  • علیali
    علیali | ۱۶ آبان ۱۳۹۵

    انتقاد خوبه ولی نه به قیمت نابود کردن سازنده فقط اشکالت بازی رو بگید یکار نکنید همین اینا دیگه کاری نکن هم یکی که میخواد یه بازی بسازه اگرم خوب بسازه از ترسش منتشر نکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی