ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Phonograph؛ موزیک پلیری قدرتمند برای ساده پسندها

اپلیکیشن موزیک پلیر پیش فرض، همیشه نقطه ضعف بزرگ سازندگان گجت های هوشمند اندرویدی بوده است. شاید از بین تمام برندهای مطرح فقط سونی توانسته مشتریانش را از بابت موزیک پلیر راضی نگه دارد، الباقی برای گوش دادن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن موزیک پلیر پیش فرض، همیشه نقطه ضعف بزرگ سازندگان گجت های هوشمند اندرویدی بوده است. شاید از بین تمام برندهای مطرح فقط سونی توانسته مشتریانش را از بابت موزیک پلیر راضی نگه دارد، الباقی برای گوش دادن به موسیقی اپلیکیشن های قدرتمند شخص ثالث را ترجیح می دهند.

خوشبختانه تنوع در این محصولات شخص ثالث بسیار بالاست و تقریبا می توان گفت که در گوگل پلی برای هر سلیقه و کاربردی حداقل چندین موزیک پلیر بسیار عالی می توان پیدا کرد. اگر رابط کاربری زیبا و راحتی استفاده مهم ترین معیارهایتان برای دانلود موزیک پلیر هستند، Phonograph که امروز معرفی می کنیم می تواند انتخاب بسیار ایده آلی برایتان باشد.

Phonograph 1-w600

فونوگراف را یک توسعه دهنده مستقل طراحی کرده، اما باید اعتراف کرد که نتیجه کار او از محصولات بعضی استودیوهای بزرگ هم بهتر بوده است. کریم ابو زید با فونوگراف توانسته به بهترین شکل زیبایی ها و کاربردهای زبان طراحی متریال گوگل را به نمایش بگذارد.

ظاهر زیبا، جابجایی آسان و امکانات خوب شخصی سازی بزرگترین نقاط قوت فونوگراف هستند. این موضوع را همان پنج دقیقه اول استفاده از اپ متوجه می شوید. اولا تعیین رنگ قالب فونوگراف کاملا به دست خود شماست، و از میان سه تم روشن، تاریک و سیاه (برای نمایشگرهای AMOLED) می توانید مناسب ترین را برای پس زمینه آن برگزینید.

ست شدن رنگ اپلیکیشن با کاور آلبوم را هم به موارد قبلی اضافه کنید تا بدانید که با یک موزیک پلیر معمولی طرف نیستید. اما این فقط ظاهر آراسته فونوگراف نبوده که توانسته یک میلیون کاربر اندروید را جذب خود کند، بلکه جابجایی آسان در منوها و راحتی استفاده هم در این موفقیت تأثیرگذار بوده اند.

در فونوگراف می توانید به آهنگ ها از دو شیوه دسترسی داشته باشید: مراجعه به آرشیو طبقه بندی شده یا از طریق جستجو در پوشه های حافظه. آرشیو یا کتابخانه فونوگراف فایل های صوتی را بر اساس عنوان، آلبوم، نام هنرمند و پلی لیست طبقه بندی کرده تا خیلی راحت آن ها را پیدا کنید.

Phonograph 2-w600

پلی لیست های فونوگراف هم بسیار کاربردی اند. اپلیکیشن به طور پیش فرض دسته هایی مثل آهنگ های اخیر، بیشترین پخش شده ها و آهنگ های محبوب را برایتان ساخته تا کار جستجوی آن ها را برایتان آسان کند.

ساختار Queue یا فهرست پخش فونوگراف هم به شکل کشویی بوده و تقریبا از اپل موزیک الگوبرداری شده است. بدین صورت که برای عوض کردن آهنگ فقط کافیست فهرست پخش شناور را به سمت بالا بکشید تا تمام آهنگ های یک آلبوم یا پوشه را به طور یکجا ببینید.

این فهرست پخش کارآمد تنظیمات متعددی را هم در اختیارتان قرار می دهد. می توانید ریز جزئیات فایل را بخوانید، آن را وارد پلی لیست کنید، به اشتراک گذاشته یا به ویرایش تگ های صوتی آن بپردازید.

مشاهده لیریک، تعامل با Last.fm، تعیین تایمر و ویجت های لاک اسکرین و صفحه خانه هم از دیگر امکانات این موزیک پلیر خوب و رایگان هستند. فونوگراف، این موزیک پلیر کم حجم و دوست داشتنی را می توانید همین حالا از گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

Phonograph Music Player

Phonograph Music Player

سازنده: Karim Abou Zeid قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Omid Ganji
    Omid Ganji | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    عاغا این که خیلی شبیه پلیر سونیه! مخصوصا اون رنگ بنفشش!
    دوستان برنامه musicسونی رو میتونید بو بیشتر گوشی های دیگه نصب کنید.تو پلی ستور تم موجود هستش. خودم رو چند تا از گوشیای دوستانم نصب کردم

    Jast sony???

    • Omid Ganji
      Omid Ganji | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

      *رو بیشتر....
      *تو پلی ستور هم موجود...
      ??

    • Alireza Ahmadi
      Alireza Ahmadi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

      داداش Jast نه Just.
      دقت کن

  • YAS...
    YAS... | ۲۰ آبان ۱۳۹۵

    فقط jet audio plus

  • Aureliano
    Aureliano | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    طراحیش خیلی خوبه ولی اکثر آهنگارو ساپورت نمیکنه

  • army4030
    army4030 | ۱۶ آبان ۱۳۹۵

    کار خوبی میکنید لینک گوگل پلی میزارید و به مخاطب های خارج کشور..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی