ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلی بخشی برای فیلم ها و موسیقی های ترند روز در نظر گرفته است

در ماه های گذشته شاهد معرفی و اعمال قابلیت های جدیدی در فروشگاه آنلاین اندروید بوده ایم؛ از ویژگی های جدید ظاهری گرفته تا افزودن یک یا دو بخش جدید، گوگل تلاش زیادی برای بهینه سازی رابط کاربری پلی استور دارد. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در ماه های گذشته شاهد معرفی و اعمال قابلیت های جدیدی در فروشگاه آنلاین اندروید بوده ایم؛ از ویژگی های جدید ظاهری گرفته تا افزودن یک یا دو بخش جدید، گوگل تلاش زیادی برای بهینه سازی رابط کاربری پلی استور دارد.

یکی از مهم ترین قسمتهایی که در اغلب شبکه های اجتماعی وجود داشته و حتی بعضاً در جست و جوهای گوگل نیز دیده می شود، «ترند»ها یا مباحث داغ روز است.

حالا به نظر می رسد پلی استور نیز به جرگه Trending پیوسته و در قسمت سرگرمی ها، یا همان Movies, Music, Book شاهد این بخش هستیم.

بر اساس تصاویر منتشر شده، زیر هر بخش مباحث داغ موسیقی، فیلم های سینمایی، خواننده ها یا بازیگران جهان قرار گرفته که با کلیک روی آنها، خلاصه ای از مشخصات، اخبار، تصاویر و ویدیوهای مربوطه به نمایش در می آیند.

Click-on-the-titles-that-are-trending-to-learn-more-about-them-w600

به عنوان مثال کلیک روی ترند «دکتر استرنج» صفحه بررسی Business Insider این سریال تلویزیونی را باز کرده و در ادامه تریلرها و تصاویر و اخبار بیشتر آن در دسترس است.

روز گذشته اسکرین شات های جدیدی از تغییرات رابط کاربری گوگل پلی خبر دادند که به نسخه 7.1.15 این اپلیکیشن مربوط است؛ اضافه شدن بخش ترند نیز احتمالاً در همین به روز رسانی گنجانده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی