ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت موبایل اکسپریا XZ سونی در شرایط مختلف [تماشا کنید]

قطعاً Jerry را همه می شناسید، همان شکنجه گر معروف که اسمارت فون های تازه ی بازار را به انواع و اقسام روش های معمول و نامعمول، تست می کند. در آخرین ویدیو از این کاربر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

قطعاً Jerry را همه می شناسید، همان شکنجه گر معروف که اسمارت فون های تازه ی بازار را به انواع و اقسام روش های معمول و نامعمول، تست می کند. در آخرین ویدیو از این کاربر یوتوب شاهد آزار و اذیت موبایل نکسوس گوگل بودیم، و این بار جری به سراغ آخرین پرچمدار سونی یعنی اکسپریا XZ رفته.

سونی در زمان معرفی Xperia XZ تمرکز ویژه ای روی آلیاژ فلزی خاص ALKALEIDO معطوف کرد که ظاهری براق و با کیفیت را به این تلفن همراه داده، اما به نظر می رسد هنوز هم پلاستیک نقش گسترده ای در طراحی و ساخت اسمارت فون مورد بحث دارد.

البته صرفاً استفاده از پلاستیک در بدنه موبایل ضعف محسوب نمی شود، اما اگر پوشش براق آنها به مرور زمان یا بر اثر ضربه از بین برود، جلوه نازیبایی را به تلفن همراه خواهد داد. همچنین خراشیدن روکش پلاستیکی حسگر اثر انگشت نیز آن را به طور کامل از کار می اندازد.

اما در مجموع می توان گفت Xperia XZ استقامت خوبی را در مرحله پایانی این تست نشان داد و با وجود فشار زیاد، به دو قسمت نامساوی تقسیم نشد. این ویدیوی جذاب را می توانید در ادامه تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • M.javad
    M.javad | ۱۸ آبان ۱۳۹۵

    بردی تست مقاومت الجیش وی 20 رو تو آپارات ببینید. یارو حس گر اثر انگشتو با چاقو خط خطی میکنه ولی بازم حس گر عمل میکنه بعد می خواد گوشی رو خم کنه تا حد مرگ خمش میکنه این که نمی شکنه هییچی . تاز روشنم میشه

    • M.javad
      M.javad | ۱۸ آبان ۱۳۹۵

      برید . الجی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی