ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016 [بخش دوم]

در بخش قبلی به خودرو هایی از نمایشگاه سما پرداختیم که توسط کارخانه سازنده ساخته شده بودند و میزان دیوانگی در آنها نسبت به سایر خودرو های موجود کمتر بود. مخصوصا دیوانگی سازنده در ظاهر ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰

در بخش قبلی به خودرو هایی از نمایشگاه سما پرداختیم که توسط کارخانه سازنده ساخته شده بودند و میزان دیوانگی در آنها نسبت به سایر خودرو های موجود کمتر بود.

مخصوصا دیوانگی سازنده در ظاهر خودرو بسیار کمتر از سایر بخش ها است و در این بخش به بهترین ساخته های تیونر های خصوصی خواهیم پرداخت. ساخته هایی که تقریبا هیچ محدودیتی را نمی شناسند و حداکثر توانایی نوع بشر را در تقویت یک وسیله نقلیه را نمایان می کنند.

بخش نخست این گزارش را می توانید از طریق این لینک بخوانید.

SEMA-17

تویوتا GT4586

معمولا تیونر هایی که کار تعویض موتور را برای خودروهای مسابقه انجام می دهند ، کمتر با موتور های خاصی مانند فراری شوخی می کنند. مگر اینکه شما یک دریفتره حرفه ای مانند Ryan Tuerck باشید و آنقدر دل و جرات به خرج دهید که بتوانید یک موتور اصیل ایتالیایی را در دل یک ژاپنی کارکشته قرار دهید.

SEMA-10

این پروژه که از بدو شروع سر و صدای بسیاری به پا کرده بود ، به محض اتمام کار به سما آورده شد تا چشم های بسیاری را خیره کند.

این موتور که از یک فراری 458 ایتالیا قرض گرفته شده می تواند با 8 سیلندر خورجینی 570 اسب بخار تولید کند و گشتاور 540 نیوتون متر آن برای دود کردن لاستیک ها و دریفت کافی به نظر می رسد، اما باز به پای توربو های 1000 اسب بخاری نمی رسد و در مقایسه رو به رو شاید مغلوب داستان باشد.

SEMA-18

به هرحال کاری که این دریفتر نام آور انجام داده ، شاید از نظر قدرت به پای دیگران نرسد ، اما چیزی که مشخص است مطمئنا اگر این خودرو در کنار GT86 های قوی تر پارک باشد ، تعداد عکس هایی که از آن گرفته می شود ، بیش از دیگران است و کاور قرمز رنگ موتور هر آنچه که باید گفته شود را نمایان می سازد.

نیسان Kuhl Racing Nissan GT-R

از همین اول ماجرا این را باید گفت که تصادف با این خودرو یک خیانت به دل تمام دوستداران خودرو و تیونینگ است. شاید بتوان آن را زیباترین نیسان GT-R تاریخ دانست که به جای استیکر های مختلف ، کار دست و تایم زیادی برای ساخت آن صرف شده است.

شرکت Kuhl که در ژاپن قرار دارد و کار ساخت این GT-R را به عهده دارد ، از روش کنده کاری واقعی بر روی فلز واقعی و نه فایبرگلاس استفاده کرده و نتیجه همین هیولایی است که ظرافت در آن بیشتر از عضله و قدرت خودنمایی می کند.

SEMA-14

ساخت آن دقیقا 7 ماه به درازا کشیده و علاوه بر آن یک کیت بدنه بسیار زیبا و پهن مکمل آن است. رینگ های آن نیز سه تک ه و از برند AMF هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجسمه متحرک هنر و ظرافت می توانید مقاله اختصاصی مربوط به این خودرو را بخوانید.

در غرفه Kuhl یک سوبارو نقره ای نیز حضور دارد و از همین روش برای بدنه آن و ترکیب رنگ های طلایی و نقره ای استفاده شده است.

Fab Fours Kymera

این SUV پیکاپ زمانی یک شورولت کلورادو مدل 2015 بوده است و پس از این که با مرکز تیونینگ Fab Fours در کارولینای جنوبی آشنا شد ، زندگی کاملا جدید و متفاوتی را آغاز کرده است.

ترکیبی از فیلم های مکس دیوانه و مسابقه مرگ را می توان در چهره اش خواند و برای کارهای سخت در خارج از جاده آفریده شده و هر مردی آرزوی مبارزه با آن در صحرا های جنوب آمریکا را دارد.

SEMA-15

در زیر کاپوت آن خبری از موتور بنزینی نیست و به جای آن یک موتور حجیم 5.9 لیتری دیزل قرار دارد و با تغییراتی که در سیستم تعلیق آن به وجود آمده ، می تواند هر شیب و پستی و بلندی را پشت سر بگذارد.

تغییراتی مانند اکسل های جدید در عقب و جلو که تا 5.5 تن وزن را تحمل می کنند و کویل اوور هایی که توانایی تغییر ارتفاع تا 8 سانتی متر را به وسیله ریموت دارند. ضربه های شدیدی که قرار است به کابین وارد شوند ، به وسیله یک ضربه گیر هیدرولیکی گرفته می شوند و رینگ های 20 اینچی سفارشی زیر این حجم از قطعات سفارشی تعلیق قرار خواهد گرفت.

Wheelie good Willys Jeep

این جیپ برای هر سنی آشنا است. از جنگ جهانی گرفته تا به حال که می توان آن را با 600 هزار دستگاه تولید در جنگ جهانی دوم ، پرفروش ترین و محبوب ترین ماشین جنگی در دنیا دانست.

سادگی ساخت و قدرت مناسب برای کشیدن ابزار جنگی از دلایل مهم ارتش ها برای خرید این خودرو بود. اما در سال 2016 استفاده ای دیگر از آن می شود و این استفاده را می توان از چرخ های کوچکی که در پشت آن می بینید ، حدس زد.

SEMA-30

جیپی که از این به بعد آن را نه در میدان جنگ ، بلکه در میدان رقابت های درگ خواهید دید و با موتور LS با کد 427 که با سرسیلندر های موتور LS3 کوروت تکمیل شد ، می تواند 1500 اسب بخار تولید و روانه چرخ های بسیار پهن و چسبنده عقب کند.

اگر این خودرو در میدان جنگ حضور داشته باشد ، بدون شک می تواند از چنگ هواپیما های جنگنده دشمن نیز بگریزد!

Muzilla

ترکیب های همیشگی را فراموش کنید و نام ترکیبی موزیلا از موستناگ و گودزیلا (لقب نیسان GT-R) دقت کنید. در وهله اول یک فورد موستانگ فست بک مدل 1970 دیده می شود و اگر از شکاف کاپوت به موتور آن دقت کنید ، صحنه ای بی نظیر انتظار شما را می کشد.

SEMA-11

با همان نگاه اول می توانید کاور معروف موتور نیسان GT-R را ببینید که 3.8 لیتر حجم و تعداد 6 سیلندر را در دل خود جای داده است. دقیقا نمی توان این کار را توهین به بدنه ارزشمند موستانگ و یا موتور شگفت آور GT-R دانست، اما مطمئنا این کار به نوعی نزدیک تر کردن دو قشر مختلف در مسابقات درگ است و هر دو طیف طرفداران ژاپنی و آمریکایی این Muzilla را دوست خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • NBBOY
    NBBOY | ۱۹ آبان ۱۳۹۵

    جی تی ار . لامبور.مک لاررن. پاگانی عشقن عششششق????

  • Heidary
    Heidary | ۱۸ آبان ۱۳۹۵

    سلام ، چرا لینکهاییو که تو متن میزارین خرابن و وقتی بازشون میکنی مینوسه اطلاعاتی یافت نشد؟؟؟؟ ????

  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۱۸ آبان ۱۳۹۵

    تویوتا موتور فراری مثله پیکان پژو خودمونه دوتاشون عشقن ولی 86 زشت شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی