ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از Touch Bar تا سال ۲۰۱۷ به برخی از اپلیکیشن های مهم اضافه نمی شود

بیش از ۱۰ روز از معرفی مدل جدید MacBook Pro سپری می شود اما هنوز هم عرضه نسخه مجهز به Touch Bar این لپ تاپ به دست خریداران نرسیده و این افراد دست کم باید یک ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

بیش از ۱۰ روز از معرفی مدل جدید MacBook Pro سپری می شود اما هنوز هم عرضه نسخه مجهز به Touch Bar این لپ تاپ به دست خریداران نرسیده و این افراد دست کم باید یک الی دو هفته دیگر منتظر محصول تازه اپل باشند.

در کنفرانسی که ششم آبان ماه برگزار شد و اپل مک بوک پرو را معرفی کرد، خبر داد کاربرانی که به ویرایش و ساخت ویدیو علاقه دارند می توانند با استفاده از تاچ بار، تایم لاین ویدیویی که در حال ساختنش هستند را مشاهده کرده و آن را مدیریت کنند. به کلامی ساده تر: تاچ بار اکنون از نرم افزار «فاینال اکس پرو» پشتیبانی کامل به عمل می آورد.

touchbar

اما اپل چند سال پیش اپلیکیشن دیگری برای مک ارائه داده بود که «لاجیک پرو اکس» نام داشت و برای تولید و ویرایش فایل های صوتی، از سوی موسیقی دانان مورد استفاده قرار داده می شد. اکنون اپل خبر می دهد که تاچ بار در مک بوک پرو، فعلاً از لاجیک پرو اکس پشتیبانی به عمل نمی آورد و کاربرانی که از آن اپ استفاده می کنند باید تا ابتدای سال ۲۰۱۷ منتظر رسیدن یک به روز رسانی جامع باشند.

چنین مسائلی نشان دهنده آن هستند که اگرچه اپل ویژگی جدیدی را در لپ تاپ حرفه ای خود معرفی کرده اما هنوز هم اپ های بسیاری (از جمله برخی اپ های خود اپل) از آن پشتیبانی نمی کنند و خریداران مک بوک پرو در خوش بینانه ترین حالت باید چند ماهی انتظار به روز رسانی نرم افزارهای مک را بکشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pop_0098 .
    pop_0098 . | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    این یک صرفه جویی بی خود بود به جای استفاده از مانیتور تمام تاچ یک نوار اضافه کرده این وقتی مهم میشد که مانیتور تمام تاچ تولید نشده بود اپل 2016 مدلی طراحی شده قدیمی هست اگر اپل مانیتور تمام تاچ اضافه میکرد باید از سودش کم میکرد و خرج مانیتور را میداد اپل هم این چند ساله همش به دنبال سود هست و دیگه از هر چیزی شده میزنه تا سود سهام دارهاش را بالا ببره پیش بینی میکنم با این قطعه ها که با نوت بوک قبلیش فرقی نکرده فروشی هم نمیکنه محدودیت 16 گیگ رم به درد امروزه نمیخوره 32 گیگ هم که نداره کلا به درد وب گردی میخوره

مطالب پیشنهادی