ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل دو اپ جیمیل و تقویم خود برای iOS را با تغییراتی بزرگ به روز رسانی کرد

گوگل ساعاتی پیش نسخه کاملا جدیدی از اپلیکیشن جیمیل را برای دستگاه های iOS منتشر کرد. در این نسخه شاهد خیل عظیمی از تغییرات جدید و ارتقای قابلیت های قدیمی هستیم و به گفته گوگل، آپدیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

گوگل ساعاتی پیش نسخه کاملا جدیدی از اپلیکیشن جیمیل را برای دستگاه های iOS منتشر کرد. در این نسخه شاهد خیل عظیمی از تغییرات جدید و ارتقای قابلیت های قدیمی هستیم و به گفته گوگل، آپدیت مورد بحث بزرگترین تغییر و تحول اپلیکیشن جیمیل iOS طی چهار سال اخیر بوده است.

موردی که بیش از سایر تغییرات خودنمایی می کند، تغییرات ظاهری است. گوگل به جیمیل iOS ظاهر جدیدی بخشیده و انیمیشن های نرم تری برای جابجایی در آن را به کار گرفته است. اما برای تسهیل کار با جیمیل سه قابلیت جدید هم اضافه شده که نسبت به ظاهر از اهمیت بالاتری برخوردارند

از این پس برای آنکه اینباکس تان را سریع تر از گذشته خالی کنید، امکان سوایپ برای آرشیو یا حذف ایمیل ها را در اختیار دارید. همچنین جستجو در ایمیل ها هم به لطف نتایج لحظه ای و پیشنهادات جیمیل آسان تر شده است.

اما مهم ترین قابلیت چیزی نیست جز Undo Send که مدت هاست کاربران دسکتاپ جیمیل به آن دسترسی دارند. به کمک آن حالا می توانید در موبایل هم از رسیدن ایمیل های ناخواسته به مقصد جلوگیری نمایید.

Google-Calendar-w600

در کنار جیمیل Google Calendar هم با تغییر و تحولاتی اساسی به روز شده. نسخه جدید اپ تقویم گوگل برای iOS حالا تقویم هفتگی و ماهیانه را در کادر افقی هم به نمایش می گذارد تا مدیریت رویدادها در آن برای کاربر راحت تر از همیشه انجام بگیرد.

و نکته مهم تر اضافه شدن پشتیبانی از جستجوی اسپات لایت است که امکان جستجوی مستقیم رویدادها، یادآورها و اهداف از این طریق را برای کاربران Calendar به ارمغان می آورد.

و در نهایت قابلیت جدید تقویم های Alternate به کاربران اجازه می دهد تا به غیر از تقویم میلادی، موارد دیگری مثل تقویم هندو یا اسلامی را هم در اپلیکیشن مشاهده کنند. نسخه به روز شده هر دو اپلیکیشن را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کرده و از تجربه قابلیت های جدید آن لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی