ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون به زودی با رنگ سفید براق هم قابل خرید خواهد بود [شایعه]

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (بررسی دیجیاتو) بین تمام تلفن های هوشمند اپل با بیشترین تنوع رنگ به بازار عرضه شده و کاربران می توانند آنها را در رنگ های طلایی، نقره ای، رز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (بررسی دیجیاتو) بین تمام تلفن های هوشمند اپل با بیشترین تنوع رنگ به بازار عرضه شده و کاربران می توانند آنها را در رنگ های طلایی، نقره ای، رز گلد، مشکی و مشکی براق موسوم به Jet Black تهیه نمایند.

حالا یک وبسایت ژاپنی به نام Mac Otakara گزارش داده اپل قصد دارد این میزان را باز هم افزایش داده و رنگ جدیدی به نام سفید براق یا Jet White به انتخاب های فعلی اضافه نماید.

وبسایت ژاپنی می گوید این خبر را از طریق یکی از حلقه های زنجیره ی تامین قطعات اپل به دست آورده، هرچند در حال حاضر راهی برای تایید صحت آن به شکل قطعی وجود ندارد.

البته از طرف دیگر باید توجه داشت که کاربران از رنگ مشکی براق در آیفون های اخیر استقبال زیادی به عمل آورده اند، بر همین اساس دور از ذهن نخواهد بود که اپل رنگ سفید براق را هم به بازار عرضه نماید.

در پایان لازم است اشاره کنیم که تصویر موجود در ابتدای مطلب باالگوبرداری از مشکلی براق به شکل کامپیوتری توسط وبسایت ژاپنی ساخته شده و تنها برای تخمین زدن رنگ احتمالی Jet Black به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • بهزاد م
    بهزاد م | ۱۹ آبان ۱۳۹۵

    داداچ با تغییر رنگ پولدار نمیشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی