ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Flippy Bottle Extreme؛ افسانه بطری ها

مقدمه معرفی Hill Climb Racing 2 را به یاد دارید؟ آنجا به یک مسئله مرسوم از دنیای بازیسازی تلفن های هوشمند اشاره کردیم؛ با استقبال از اپلیکیشن ها، معمولا بعضی از توسعه دهندگان دست به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

مقدمه معرفی Hill Climb Racing 2 را به یاد دارید؟ آنجا به یک مسئله مرسوم از دنیای بازیسازی تلفن های هوشمند اشاره کردیم؛ با استقبال از اپلیکیشن ها، معمولا بعضی از توسعه دهندگان دست به ساخت بازی های مشابه می زنند تا بتوانند از هیاهوی به وجود آمده استفاده کرده و موفقیت هایی به دست بیاورند.

با وجود این که انتشار اولین عنوان معروف شبیه سازی «انداختن بطری آب» یا همان Water Bottle Flip به ماه های گذشته باز می گردد اما هجوم بازی هایی با این محوریت تازه از چند هفته پیش شروع شد و شما با یک جستجوی ساده می توانستید عناوین زیادی را بیابید. Flippy Bottle Extreme را می توانیم بهترین آن ها قلمداد کنیم.

Flippy Bottle Extreme - android

شاید مکانیزم های گیم پلی همچنان پیرامون سوایپ [کشیدن انگشت روی صفحه لمسی] و انداختن بطری با قسمت پایینی اش بچرخد ولی استودیو سازنده توانسته با سیستم جالب افزایش چالش ها تجربه ای متفاوت را به مخاطب ها هدیه بدهد. بدین معنی که مرحله ها پشت سر هم قرار گرفته و با پرتاب درست، بلافاصله به مرحله بعدی خواهید رفت.

یکی از المان های جالبی که استودیو سازنده برای جذابیت بیشتر Flippy Bottle Extreme به عنوانش اضافه نموده را می توانیم حالت های گوناگون گیم پلی بنامیم. بنابراین اگر از بخش مرحله ای خسته شدید، کافی است روی Mode کلیک کرده و بقیه قسمت ها را انجام دهید. این نکته را اضافه کنیم که مکانیزم های بعضی حالت ها مشابه هم نیستند و شما باید با استراتژی های متفاوت رکوردهای خود را بشکنید.

Flippy Bottle Extreme - mobile - game

طبیعتا با این توضیحات متوجه شده اید که استودیو سازنده روی گستردگی مانوور زیادی داده اما متاسفانه تعداد کمی از چالش ها هر از چندگاهی رنگ و بوی تکرار به خود گرفته و تنها ظاهری متفاوت با هم دارند. از دیدگاه گرافیک، همانگونه که اسکرین شات ها نشان می دهند با اپلیکیشنی ساده رو به رو هستید. با توجه به این که ذات عنوان Most Played Games بر پایه همین سادگی ساخته شده، این تصمیم روی افزایش جذابیت بازی تاثیرگذار بوده است.

برای سخن پایانی باید بگوییم Most Played Games با Flippy Bottle Extreme توانست تجربه ای ساده از یک سرگرمی سخت را به ارمغان بیاورد. بازی به خاطر سادگی خود با استقبال زیادی مواجه شده و میلیون ها نفر را به سمت خود کشیده است. اگر خواهان تجربه اپلیکیشن هایی هستید که هنگام خستگی شما را سرگرم کنند، Flippy Bottle Extreme را از دست ندهید.

Flippy Bottle Extreme

Flippy Bottle Extreme

سازنده: Most Played Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 102 / 24.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی