ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام تلاش لنوو برای ساخت موبایل زیر چتر برند «موتو» انجام خواهد شد؟

نشریه هنگ کنگی «Campaign Asia» خبر می دهد که لنوو از این پس دیگر تصمیم به تولید موبایلی تحت برند خود ندارد و می خواهد به طور کلی کسب و کار توسعه و فروش تلفن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

نشریه هنگ کنگی «Campaign Asia» خبر می دهد که لنوو از این پس دیگر تصمیم به تولید موبایلی تحت برند خود ندارد و می خواهد به طور کلی کسب و کار توسعه و فروش تلفن هوشمند را زیر چتر برند «Moto» انجام دهد.

لنوو در سه ماهه مالی گذشته اش ۱۴ میلیون موبایل به فروش رسانده که البته این رقم، مدل های موتو را نیز در بر می گیرد ولی خبر رسیده بود که در کشور چین، از موبایل های لنوو چندان استقبالی به عمل نیامده و بیشتر بازار این برند در خارج از مرزهای کشور یاد شده بوده است.

برند موتو در سراسر جهان بسیار شناخته شده تر است و تصمیم مدیران لنوو -در صورت حقیقت داشتن- کاملاً منطقی به نظر می رسد. لنوو به عنوان یک برند موبایل در بازارهای بزرگ خارج از چین شناخته شده نیست و چینی ها نمی توانند موبایل های زیادی را طبق میل خود به فروش برسانند.

با این حال هنوز این خبر تایید نشده و خود لنوو به شکل رسمی آن را تایید نکرده است. اگر به خاطر داشته باشید، لنوو در سال ۲۰۱۴ بخش موبایل موتورولا را از گوگل خریداری کرد و بابت آن، حدود ۳ میلیارد دلار پرداخت.

منبع یاد شده خبر می دهد که لنوو در کنار فروش کامپیوترهای شخصی، می خواهد فروش موبایل را هم در مرکزیت توجه اش قرار دهد. این در حالیست که بر اساس گزارش ها، این کمپانی چینی توجه ویژه ای به سرویس های ابری و هوش مصنوعی هم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۲۰ آبان ۱۳۹۵

    خدایی موتورولا حرف اول رو میزد ولی چندساله ک نابودش کردن اما با تولید موتو زد دوباره زنده شد کاش دوباره بهم نریزنش

  • جگوار
    جگوار | ۱۹ آبان ۱۳۹۵

    از وقتی موتورولا موبایل واگذار شد، هر کی خریدش هی مدام گنننننننند زد به اصالت موتورولا.
    حالم گرفته شد از این وقایعی که توی این چند ساله سر موتو اومد.

مطالب پیشنهادی