ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلترهای پریسما رسماً به فیسبوک اضافه شد؛ این بار پای «کپی» در میان نیست

اگر به یاد داشته باشید، اوایل ماه جاری خبر دادیم فیسبوک به نمایش و معرفی برخی از ویژگی های این شبکه اجتماعی پرداخت که از مهم ترین آنها می شد به فیلترهای تصاویر «مشابه با ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

اگر به یاد داشته باشید، اوایل ماه جاری خبر دادیم فیسبوک به نمایش و معرفی برخی از ویژگی های این شبکه اجتماعی پرداخت که از مهم ترین آنها می شد به فیلترهای تصاویر «مشابه با پریسما» برای واحد پخش زنده (استریم) اشاره کرد.

شرکت تحت مدیریت مارک زاکربرگ، در ماه های اخیر کپی برداری های متعددی را از اپلیکیشن های مختلف، به خصوص اسنپ چت و پریسما کرده بود و به این موجب مردم فیسبوک را مورد مواخذه قرار می دادند.

اما به نظر می رسد حالا اتفاق متفاوتی رخ داده است؛ روز گذشته توسعه دهندگان پریسما خبر دادند، تمام فیلترهای این نرم افزار رسماً به بخش استریم زنده کانال های فیسبوک اضافه می شوند.

Prisma-Facebook-Live-w600

«آرام آراپتیان» یکی از موسسین پریسما می گوید: «این قابلیت جدید ملزم توانایی پردازشی بسیار زیادی است و در نتیجه روی هر دیوایسی قابل پیاده سازی نیست.» به همین دلیل امکان مورد نظر (فعلاً) روی تلفن های هوشمند آیفون 6s و آیفون 7 قابل انجام است.

هرچند لازم به ذکر است توسعه دهندگان پریسما در تلاش هستند در آینده نزدیک این قابلیت را به موبایل های قدرتمند اندرویدی نیز اضافه کنند.

برای بهره مندی از فیلترهای مورد بحث در برادکست زنده فیسبوک، کافی است وارد اپلیکیشن پریسما شده و با ورود به بخش ضبط ویدیو، گزینه «Live Stream» را انتخاب کنید تا به حساب کاربری فیسبوکتان متصل شده و از آن لذت ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی