ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتا از iOS 10.2 و macOS 10.12.2 توسط اپل منتشر شد

اپل روز گذشته نسخه ی بتای عمومی از iOS 10.2 را منتشر کرد، نسخه ای که از اپلیکیشن جدید TV بهره می برد. این اپلیکیشن که ماه گذشته در مراسم رونمایی از مک بوک پروهای ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

اپل روز گذشته نسخه ی بتای عمومی از iOS 10.2 را منتشر کرد، نسخه ای که از اپلیکیشن جدید TV بهره می برد.

این اپلیکیشن که ماه گذشته در مراسم رونمایی از مک بوک پروهای جدید توسط سازنده معرفی شده بود، تمام محتوای تصویری وبسایت های استریمینگ مثل Hulu، HBO Go و Showtime را در یک محل برای شما فراهم می آورد.

در حقیقت می توان با وجود این اپلیکیشن نیازی نیست که کاربران برای دنبال کردن ویدیوهای هر سرویس به یک وبسایت یا اپلیکیشن مراجعه کنند و قادر خواهند بود همه ی آنها را به شکل یکپارچه در اختیار داشته باشند.

اپلیکیشن جدید اپل همچنین قادر است بر اساس سلیقه شما و محتوایی که تاکنون مشاهده کرده اید، فیلم و سریال جدید برای دیدن پیشنهاد نماید.

البته لازم است بدانید که استریم کردن ویدیوها داخل اپلیکیشن TV انجام نمی شود و هنگامی که روی یک ویدیو کلیک می کنید، اپلیکیشن اختصاصی ناشر همان ویدیو برای پخش اجرا خواهد شد.

از دیگر امکانات جدید در این نسخه نیز می توان به اموجی های مبتنی بر یونیکد 9 و بازگشت سیستم امتیاز دهی با ستاره در اپل میوزیک اشاره کرد.

در صورتی که تمایل داشته باشید این نسخه را دریافت کنید، لازم است به این صفحه مراجعه و نام خود را به شکل رایگان در برنامه نرم افزارهای بتای اپل به ثبت برسانید.

مدتی پس از آن اگر به بخش بروزرسانی نرم افزاری در منوی تنظیمات دستگاه مراجعه کنید، نسخه 10.2 آماده ی دریافت خواهد بود.

شرکت ساکن کوپرتینو علاوه بر این دومین نسخه ی بتا از macOS Sierra 10.12.2 را نیز منتشر کرده است، اما این نسخه عمومی نیست و برای دریافتش باید به Apple Developer Center مراجعه نمایید و مراحل مربوط به توسعه دهندگان را طی نمایید.

در این نسخه هم علاوه بر رفع باگ و مشکلات نسخه های پیشین، شاهد پشتیبانی از اموجی های مبتنی بر یونیکد 9 و تغییر ظاهر بسیاری از اموجی های فعلی هستیم.

در پایان لازم است اشاره کنیم که macOS Sierra تازه ترین نسل از سیستم عامل دسکتاپ اپل به حساب می آید که از حوالی شهریورماه عرضه شده و از امکانات جدیدی بهره می برد، از جمله نسخه دسکتاپ سیری، نسخه مبتنی بر وب از سیستم پرداخت اپل، کلیپ بورد یونیورسال، باز کردن قفل دستگاه با اپل واچ، پشتیبانی بهتر از iCloud و مولتی تسکینگ به شکل تصویر در تصویر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Nezafat
    Hamid Nezafat | ۱۹ آبان ۱۳۹۵

    اينقد اپديت ميده و هيچ فرقي نميكنه!
    اي او اس خيلي واسم حوصله سر بر شده

مطالب پیشنهادی