ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سه قابلیت بتای جدید به نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل مپس اضافه شد

آخرین نسخه بتای گوگل مپس برای اندروید حاوی سه قابلیت کوچک، اما مفید و کاربردی است که به زودی در نسخه نهایی (9.41) اپلیکیشن شاهد آن ها خواهیم بود. این سه خصوصیت به طور خلاصه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

آخرین نسخه بتای گوگل مپس برای اندروید حاوی سه قابلیت کوچک، اما مفید و کاربردی است که به زودی در نسخه نهایی (9.41) اپلیکیشن شاهد آن ها خواهیم بود. این سه خصوصیت به طور خلاصه اضافه شدن گزینه شروع به کار اپ در حالت نقشه ماهواره ای، لینک به مکان های دارای امتیاز بالا (مثل رستوران ها) و تغییرات رابط کاربری هنگام اضافه کردن نقاط توقف در یک مسیر هستند.

مضاف بر این به نظر می رسد که گوگل مشغول کار روی سیستمی است که به کاربران بابت تخفیف های هتل ها اطلاع رسانی می کند. البته این قابلیت هنوز در نسخه بتای فعلی مشاهده نشده.

قابلیت اول نیازی به توضیح ندارد. برای فعالسازی آن کافیست به منوی تنظیمات گوگل مپس مراجعه کنید تا پس از هر بار اجرای اپلیکیشن، نقشه در حالت ماهواره ای برایتان به نمایش در آید.

اما قابلیت دوم زمانی که یک کارت حاوی اطلاعات در مورد رستوران یا مکان های دیگر برایتان باز می شود، به شما لینک هایی از وبسایت های دیگر می دهد که با مراجعه به آن ها می توانید جزئیات بیشتری مثل بررسی کاربران و میانگین زمانی که در مکان مد نظرتان وقت گذرانده اند را مطالعه کنید.

و در نهایت قابلیت سوم صرفا یک تغییر ظاهری است. وقتی که می خواهید در مسیرتان محل های توقف اضافه کنید، حالا شاهد دکمه های بزرگ تر و آیکن های راهنمای رنگی هستید تا آسان تر قادر به یافتن علائم در نقشه ها باشید.

نسخه بتای 9.41.0 گوگل مپس را می توانید با مراجعه به این لینک دانلود کنید،‌ هر چند که گوگل تا چند روز آینده آن را به طور رسمی در پلی استور منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی