ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایید هویت دو مرحله ای به اپلیکیشن واتس اپ افزوده شد

این روزها با درنظرگیری میزان هک ها و رخنه های امنیتی مختلفی که تیتر اصلی خبرگزاری ها را به خود اختصاص می دهند، امن نگه داشتن اطلاعات کاربران امری بسیار مهم به شمار می رود. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ آبان ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۴

این روزها با درنظرگیری میزان هک ها و رخنه های امنیتی مختلفی که تیتر اصلی خبرگزاری ها را به خود اختصاص می دهند، امن نگه داشتن اطلاعات کاربران امری بسیار مهم به شمار می رود. واتس اپ همواره با به روزرسانی های مختلف برای اپلیکیشن پیام رسان خود، در تلاش بوده تا احساس امنیت را به کاربران منتقل کند و این امر بعد از خرید آن از سوی فیسبوک، سرعت بیشتری یافت.

بعد از افزودن رمزگذاری دو سویه، حالا واتس اپ قابلیت دیگری به اپلیکیشن خود افزوده است که پیش تر در سایر اپلیکیشن ها و سرویس های کمپانی های دیگر نیز نمونه اش را دیده ایم. این قابلیت جدید، چیزی نیست جز تایید هویت دو مرحله ای که گاهی با نام تایید اعتبار دو فاکتوری نیز شناخته می شود.

تایید هویت دو مرحله ای، در واقع لایه امنیتی جدیدی به اکانت کاربران می افزاید و در این صورت، دیگر هیچ شخص ثالثی قادر به دسترسی به اکانت واتس اپ شما نخواهد بود. گفتنی است که این قابلیت فعلاً در آخرین نسخه بتای واتس اپ در دسترس قرار گرفته اما به شما اجازه می دهد با افزودن یک ایمیل آدرس به اکانت خود، و رمزی شش رقمی، به حساب کاربری تان دسترسی یابید. این قابلیت همچنین هنگام تعویض موبایل یا ریست فکتوری آن، کاربرد زیادی دارد.

لازم به اشاره است که بنابر صفحه پرسش و پاسخ واتس اپ، بدون دسترسی به کد شش رقمی، قادر به تایید مجدد شماره موبایل خود تا هفت روز نخواهید بود. بنابراین اگر رمز عبور خود را فراموش کنید و ایمیلی به اکانت معرفی نکرده باشید، تا 7 روز از دسترسی به اکانت محرو خواهید بود. بعد از هفت روز، می توان بدون رمز عبور وارد اکانت شد اما تمام پیام های خوانده نشده حذف می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۲۱ آبان ۱۳۹۵

    دم تلگرام گرم، از وقتی که اومده باعث شده ولتس اپ خیلی از ویژگی هاشو کپی کنه، الانم که two step رو از تلگرام کپی کرد

  • google_user_5
    google_user_5 | ۲۱ آبان ۱۳۹۵

    واتس آپ داداش خیلی دیر به فکر افتادی عزیزم، خیلی دیر ...

    قطره چکونی از اپلیکیشن های دیگه کپی نکن

مطالب پیشنهادی