ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام ویدئوهای بومرنگ را به بخش Stories اضافه کرد

اگر از طرفداران قابلیت Stories اینستاگرام هستید، به لطف آپدیت اخیر اپلیکیشن حالا به امکانات بیشتری در آن دسترسی خواهید داشت. اینستاگرام ساعاتی پیش از اضافه شدن ویدئوهای اپلیکیشن Boomerang، منشن و لینک به قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

اگر از طرفداران قابلیت Stories اینستاگرام هستید، به لطف آپدیت اخیر اپلیکیشن حالا به امکانات بیشتری در آن دسترسی خواهید داشت. اینستاگرام ساعاتی پیش از اضافه شدن ویدئوهای اپلیکیشن Boomerang، منشن و لینک به قابلیت های بخش Stories خبر داد.

اگر با اپ بومرنگ کار کرده باشید، حتما می دانید که ویدئوهای آن کلیپ های گیف مانندی هستند که از ردیف شدن تعدادی عکس پشت سر هم تشکیل شده اند. با بومرنگ می توانید این ویدئوها را هم در حالت عادی و هم در حالت وارونه ساخته و ذخیره کنید.

اینستاگرام در این به روز رسانی حالا قابلیت های این اپلیکیشن مستقل را به بطن Stories آورده، بدین صورت که می توانید در منوی ضبط ویدئو به دکمه جدیدی برای فیلمبرداری در حالت بومرنگ دسترسی داشته باشید.

instagram-screenshots-840x498-w600

اما قابلیت منشن که به آن اشاره کردیم هم مثل منشن کردن در کپشن ها و بخش نظرات اینستاگرام عمل می کند. اگر می خواهید دوستی را در استوری هایتان شریک کنید، کافیست موقع وارد کردن متن یک @ و سپس نام کاربری افراد مورد نظرتان را بنویسید تا در استوری شما منشن شوند.

در صورتی هم که کسی در استوری اش شما را منشن کند، نوتیفیکیشن آن از طریق دایرکت به شما می رسد. اگر هم آن کاربر را دنبال نمی کنید در صورت منشن شدن یک پیام درخواست دوستی برایتان ارسال می گردد.

و در نهایت قابلیت اضافه کردن لینک به استوری ها را داریم که فعلا برای کاربران تأیید شده اینستاگرام در دسترس است. این افراد می توانند از این پس زیر هر استوری به صفحات دیگر لینک بدهند که مطمئنا مزایا و کاربردهای فراوانی خواهد داشت. اینستاگرام هنوز اعلام نکرده که استفاده از این قابلیت را چه موقع برای کاربران معمولی هم ممکن می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Vahid_rasouli_fard
    Vahid_rasouli_fard | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶


    ? فوری فوری!!
    ✅راه حل جدید برای افزایش مخاطبین در اینستاگرام

    آموزش در لینک زیر??
    http://instagrampro.ir


    ?

مطالب پیشنهادی