ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژ بی سیم آیفون 8
تکنولوژی

احتمالاً آیفون 8 مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم با برد بلند باشد

قبل از آن که آیفون ۷ روانه بازار شود، عده ای امیدوار بودند که این محصول بالاخره مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم شود. این آرزو محقق نشد، ولی در عوض شواهد زیادی وجود دارد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

قبل از آن که آیفون ۷ روانه بازار شود، عده ای امیدوار بودند که این محصول بالاخره مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم شود. این آرزو محقق نشد، ولی در عوض شواهد زیادی وجود دارد که نسل آینده موبایل های هوشمند اپل بالاخره میزبان این قابلیت - آن هم با برد بلندتر نسبت به نمونه های امروزی - خواهد شد.

همه چیز گواه آن است که اپل قصد دارد به مناسبت دهمین سالگرد تولید محبوب ترین محصولش هر چه در چنته دارد رو کند و آیفون 8 را با تغییراتی بنیادین و بعضاً انقلابی روانه بازار سازد. به طور قطع قابلیت شارژ بی سیم با برد بلند یکی از جذاب ترین این قابلیت ها خواهد بود.

وبسایت BGR به تازگی مدعی شده که شواهدی محکم در این باره را به دست آورده است. به گفته این وبسایت، شرکت اپل از مدت ها قبل همکاری نزدیکی را با کمپانی  Energous آغاز کرده تا بتواند سیستم شارژ بی سیمی را توسعه دهد که با آن باتری ابزارهای موبایل را از فاصله چند متری نیز شارژ نمود. اگر چنین تکنولوژی در دسترس قرار گیرد، آیفون شما در هر جای خانه یا محل کارتان باشد، به آسانی شارژ خواهد شد.

شاید باور نکنید، اما تکنیک مذکور به هیچ وجه تازه نیست و دانشمند نابغه نیکولا تسلا یک قرن قبل نمونه اولیه آن را ساخته بود. با این وجود تا امروز هیچ کس نتوانسته این فناوری را در ابعاد تلفن های همراه ارائه دهد.

اگر امکان شارژ بی سیم از راه دور محقق شود، دیگر هرگز نه نگران دوام باتری موبایل خود خواهید بود، نه لزومی به همراه داشتن کابل و آداپتور احساس می شود. هرجا که باشید؛ خانه، محل کار، درون خودرو یا حتی مترو، موبایل شما درون جیب یا کیفتان شارژ خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mehdy_bdb
    mehdy_bdb | ۲۲ آبان ۱۳۹۵

    کجای این تکنولوژی انقلابیه مگه دو سه سالی نیست که توسط سامسونگ یا دیگر کمپانی ها استفاده شده ??

    • | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

      ولش کن دیجیاتو خودشو زده به کوچه علی چپ

  • محمد
    محمد | ۲۲ آبان ۱۳۹۵

    تنها امواجی که میتونن برق رو انتقال بدن ماکروویو ها هستن که فرکانس و طول موجشون روی مغز و سیستم عصبی انسان اثر بسیار بدی داره . چون سیستم عصبی اینسان هم با برق کار میکنه . و این امواج میشینن جاین امواج مغزی و باعث یونیزه شدن مغز میشه . فکر نمیکنم همچین چیزی رو روی دستگاهش بزاره .

  • | ۲۲ آبان ۱۳۹۵

    اپل کلا ۳ سال عقبه?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی