ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ عرضه ساعت هوشمند Gear S3 را آغاز کرد

شرکت سامسونگ در خلال نمایشگاه IFA امسال از نسل سوم ساعت های هوشمندش رونمایی کرده بود. حالا و پس از گذشت چند ماه بالاخره عرضه رسمی این پوشیدنی در دو مدل Classic و Frontier در کشور کره جنوبی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

شرکت سامسونگ در خلال نمایشگاه IFA امسال از نسل سوم ساعت های هوشمندش رونمایی کرده بود. حالا و پس از گذشت چند ماه بالاخره عرضه رسمی این پوشیدنی در دو مدل Classic و Frontier در کشور کره جنوبی آغاز شد و سایر بازارها از جمله آمریکا نیز از ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) میزبان گجت های جدید سامسونگ خواهند بود.

همان طور که می دانید سامسونگ ساعت Gear S3 خود را در دو مدل می سازد. قیمت هر دو مدل از ۳۴۹.۹۹ دلار آغاز می شود، اما کمپانی AT&T قیمت پیش خرید مدل Frontier را ۲۴۹.۹۹ دلار تعیین کرده است. ظاهراً تنها همین مدل نیز از شبکه LTE پشتیبانی می کند.

این دو مدل در اکثر مشخصات سخت افزاری با یکدیگر مشترک هستند، از جمله نمایشگر ۱.۳ اینچی از نوع «Super AMOLED» با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ اینچ به همراه یک باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی که طبق وعده سامسونگ تا ۴ روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد. این ساعت هوشمند ضد آب مجهز به نسخه 2.3.1 سیستم عامل تایزن بوده و از سامانه پرداخت سامسونگ پی (فقط در آمریکا) پشتیبانی می کند.

Gear S3 سامسونگ قابلیت اتصال به تمام موبایل های اندرویدی یکی دو سال اخیر را داراست و گنجینه نرم افزاری آن نیز روز به روز در حال غنی تر شدن است.

Samsung-Gear-S3-Classic-and-Gear-S3-Frontier

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۲۱ آبان ۱۳۹۵

    اینم آتیش نگیره صلوات

مطالب پیشنهادی