ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Quick Control Panel؛ مرکز کنترل اندروید با امکانات قدرتمند شخصی سازی

طرفداران متعصب اندروید همیشه تلاش کرده اند تا از هر چه مربوط به اپل و مهاجرت به iOS است دور بمانند. اپلیکیشن Move to iOS را که خاطرتان هست؟ قریب به پنجاه هزار نفر در گوگل پلی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

طرفداران متعصب اندروید همیشه تلاش کرده اند تا از هر چه مربوط به اپل و مهاجرت به iOS است دور بمانند. اپلیکیشن Move to iOS را که خاطرتان هست؟ قریب به پنجاه هزار نفر در گوگل پلی به آن امتیاز یک ستاره دادند تا بدین گونه نفرت شان از مهاجرت به پلتفرم رقیب را به نمایش گذاشته باشند.

اما جالب اینجاست که دیدگاه این افراد نسبت به اپ های شبیه ساز امکانات iOS این گونه نیست، اتفاقا برعکس از آن ها استقبال هم می کنند! همانطور که یقینا از دیدن اسکرین شات ها متوجه شده اید، Quick Control Panel شبیه ساز کنترل سنتر iOS روی دستگاه های اندرویدی است، با این تفاوت مهم که از سر تا پایش را می توانید به دلخواه خودتان شخصی سازی کنید.

با نصب Quick Control Panel می توانید درست مثل iOS از انتهای صفحه به بالا سوایپ کرده تا یک مرکز کنترل برایتان نمایان شود. میان بر اپلیکیشن ها، ویجت موزیک، سوئیچ های فعال سازی وای فای و بلوتوث و حالت سایلنت و در نهایت ابزار تنظیم روشنایی و صدا آیتم هایی هستند که در این مرکز کنترل می بینید.

bb-w600

اپلیکیشن در ظاهر تفاوت چندانی با نوار اعلان اصلی اندروید ندارد، فقط آن را این بار از پایین به سمت بالا می کشید. اما همین موضوع کار با گجت های دارای نمایشگر بزرگ را آسان تر کرده، طوری که یک انگشتی هم می توانید به تمام ابزار ضروری تان دسترسی داشته باشید.

البته موضوعی هم هست که می تواند استفاده از Quick Control Panel را آزار دهنده کند، آن هم تداخل محل سوایپ آن با دکمه های لمسی بعضی گجت هاست. گاهی پیش می آید که برای بالا کشیدن منو انگشت تان به آیکن گوگل ناو برخورد کند و اصلا کار به ظاهر شدن کنترل پنل اپلیکیشن هم نکشد.

خوشبختانه برای غلبه بر این مشکل، توسعه دهندگان Quick Control Panel آنقدر تنظیمات شخصی سازی در اپ گنجانده اند تا هرگز برای دسترسی به آن با مشکل مواجه نشوید. در تنظیمات اپ می توانید ارتفاع و محدوده افقی سوایپ را بیشتر کنید، یا اینکه اصلا محدوده را به گوشه چپ یا راست صفحه نمایش ببرید.

اگر هم هیچ کدام از آن ها افاقه نکرد، آیکن میان بر اپلیکیشن در صفحه خانه را هم در اختیار دارید که البته خیلی مفید و راهگشا نیست و استفاده از آن را توصیه نمی کنیم. اما به غیر از مواردی که گفتیم، تنظیمات شخصی سازی دیگر Quick Control Panel فوق العاده هستند.

دسترسی به پنل در لاک اسکرین، تغییر رنگ و شفافیت پس زمینه، تغییر سایز آیکن ها، اضافه کردن پکیج آیکن های شخص ثالث، اولویت بندی آیتم ها روی صفحه و تعیین ارتفاع پنل مهم ترین امکانات شخصی سازی این اپلیکیشن هستند که تک تک آن ها منویی مجزا و تنظیماتی ریز و دقیق برای خود دارند.

Quick Control Center شاید با ویجت های شناوری که هزاران نمونه اش در گوگل پلی موجودند در عمل تفاوتی نداشته باشد،‌ اما امکانات شخصی سازی فوق العاده اش دلیلی است که یک بار امتحان آن را به شما توصیه می کنیم.

Quick Control Panel

Quick Control Panel

سازنده: .Woodblock Without Co قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sh m
    Sh m | ۲۳ آبان ۱۳۹۵

    رفتم واسه دانلود گفت
    This item isn't available in your country ?

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۳ آبان ۱۳۹۵

      لینک کافه بازار اضافه شد

  • میثم ام آر
    میثم ام آر | ۲۲ آبان ۱۳۹۵

    اسمشو نیار حالشو ببر ! مسئله اینست

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۲ آبان ۱۳۹۵

    مصرف باتری ?

مطالب پیشنهادی