ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلو-ری رایتر Impresario ایسوس، رهبر ارکستر سمفونیک خانه ها

شیفتگان صوت و تصویر همواره بهترین ها را می طلبند، و استانداردهای مالتی مدیا نیز روز به روز ارتقاء می یابد. اگرچه بیشتر کاربران به کیفیت تصویر توجه ویژه ای دارند، اما هیچ چیز بهتر از صدایی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

شیفتگان صوت و تصویر همواره بهترین ها را می طلبند، و استانداردهای مالتی مدیا نیز روز به روز ارتقاء می یابد. اگرچه بیشتر کاربران به کیفیت تصویر توجه ویژه ای دارند، اما هیچ چیز بهتر از صدایی فراگیر و با کیفیت نمی تواند تجربه تماشای محتوای ویدیویی را کامل کند.

شرکت ایسوس نیز در راستای ارتقاء سطح کیفی تماشای محتوای بلو-ری، محصولی با نام Impresario SBW-S1 PRO معرفی کرده و متن زیر را برای آشنایی هرچه بیشتر با این پخش کننده حرفه ای منتشر ساخته، که در ادامه آن را مطالعه خواهید کرد.

Impresario ایسوس، رهبر ارکستر سمفونیک خانه ها

اگر طرفدار فیلم با کیفیت بلو-ری هستید حتماً در هنگام پخش فیلم توسط لپ تاپ یا پخش کننده های رایج، متوجه کیفیت پایین صوت آن شده اید. صدا یکی از عناصری است که در صورت داشتن کیفیت مطلوب، لذت تماشای فیلم را چند برابر می کند. پخش کننده های رایج بازار، اغلب با پشتیبانی کدها و جنبه های نرم افزاری، صدایی صرفاً با کیفیت معمولی تولید می کنند که حتی اگر از اسپیکرهای حرفه ای هم استفاده کنید، متوجه پایین بودن کیفیت آن نسبت به صدای پخش شده می شوید.

impresario-2

ایسوس این بار با راهکاری ویژه و سخت افزاری کاملاً مناسب به منظور لذت تمام و کمال از صدا در کنار شما خواهد بود. بلو-ری رایتر Impresario SBW-S1 PRO که به یک کارت صدا با تجهیزات حرفه ای صوتی مجهز شده، دقیقاً به منظور پخش صوت و تصویر بلو-ری طراحی و تولید شده که در ادامه به برخی از مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.

خروجی صدای 7.1 کاناله واقعی با نرخ 114 SNR

در حالی که لپ تاپ ها از خروجی صدای 2 کاناله بهره می برند، Impresario SBW-S1 PRO به عنوان یک کارت صوتی و بلو-ری رایتر اکسترنال می تواند عملکرد صدا را با استفاده از سخت افزار متناسب خود کامل کند و برای کاربر امکان استفاده از صدای 7.1 کاناله را فراهم نماید. یک پردازنده سیگنال دیجیتال (DSP) به Impresario SBW-S1 PRO، امکان تولید صدای فراگیر مجازی را با هدست ها یا بلندگوهای رایج استریو نیز مهیا می کند.

impresario-7

علاوه بر این ویژگی ها، آمپلی فایر بخش هدفون آن نیز با قدرت 600 اهم صدایی دینامیک و رسا را به ارمغان می آورد. خروجی صدای آن با نرخ سیگنال به نویز (114dB (SNR، نسبت به صوت آنبورد دستگاه های پخش کننده رایج (که به ندرت به 90dB می رسد) 16 برابر شفافیت بیشتری دارد.

لذت تماشای ویدئو با کیفیت بلوری در سینمای خانگی

Impresario SBW-S1 PRO با انواع فرمت سه بعدی و بلو-ری سازگار است و امکان تبدیل فیلم های عادی به سه بعدی را نیز میسر کرده است. همچنین با استفاده از طراحی مهندسی پکیج درایو آن در سریعترین سرعت خواندن یا نوشتن، میزان نویز نهایتاً به بیش از 36.3dB نخواهد رسید، که مساوی با سکوت کتابخانه ها است!

impresario-3

کنترل آسان، ذخیره سازی ایمن و پشتیبان گیری بهینه تا 128 گیگابایت!

ایسوس به منظور سهولت در استفاده از Impresario SBW-S1 PRO یک نرم افزار کامل کنترلی برای دستگاه های هوشمند تولید کرده که در Google Play و App Store به رایگان قابل دریافت است. همچنین به لطف راهکار ذخیره سازی بلو-ری با فرمت BDXL می توانید 27 دیسک DVD 4.7GB را در یک دیسک با ساختار BDXL ذخیره کنید.

impresario-1 impresario-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۲۳ آبان ۱۳۹۵

    قیمت؟!

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۳ آبان ۱۳۹۵

    افرین به ایسوز برای این سخت افزار و افرین به سونی کبیر برای ابداع و توسعه بلوری !!!! 128GB in one!!!!!

    • Erfaan Zandii
      Erfaan Zandii | ۲۳ آبان ۱۳۹۵

      و صد البته افرین بر شُما صد افرین بر شَما

      • darksider
        darksider | ۲۴ آبان ۱۳۹۵

        خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!!!!

مطالب پیشنهادی