ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جعبه گشایی و کالبدشکافی نسخه مینیاتوری کنسول NES [تماشا کنید]

کنسول های خاطره انگیز و دوست داشتنی سال های دور، دوباره به بازار برگشته اند تا دوران جولان دهی کمپانی هایی مثل نینتندو و سگا تداعی گردد. شرکت هایی که حالا کمتر نقشی در صنعت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

کنسول های خاطره انگیز و دوست داشتنی سال های دور، دوباره به بازار برگشته اند تا دوران جولان دهی کمپانی هایی مثل نینتندو و سگا تداعی گردد.

شرکت هایی که حالا کمتر نقشی در صنعت گیم ایفا می کنند، گیمرهای قدیمی تر را هدف قرار داده و یکی پس از دیگری نسخه های بازسازی شده ی کنسول های نسل سوم و چهارمی شان را روانه بازار کرده اند.

هفته گذشته کنسول سگا مگا درایو دوباره در خط تولید قرار گرفت و اوایل تابستان نیز خبر دادیم مدل مینیاتوری کنسول NES (نسخه آمریکاییِ همان میکرو) به زودی عرضه خواهد شد.

نینتندو میکروی جدید را به پورت HDMI و کابل برق USB مجهز کرده و آن را در روزهای اخیر با قیمت 60 دلار در معرض فروش قرار داده است؛ مسئله ای که با استقبال چشم گیری مواجه شد و موجودی NES جدید در طی دقایق نخست عرضه به پایان رسید.

nes_3-w600

احتمالاً Jerry را می شناسید؛ کاربر یوتیوبی که به شکنجه و کالبد شکافی اغلب دستگاه های جدید، به خصوص تلفن های هوشمند معروف است.

باید بگوییم جری در آخرین ویدیوی خود به سراغ کنسول NES جدید رفته؛ اما نگران نباشید، چراکه او بلایی سر این مدل مینیاتوری دوست داشتنی نیاورده و فقط به جعبه گشایی و کالبدشکافی آن بسنده کرده است.

این ویدیو از سیستم و سخت افزار بسیار ساده درون کنسول حکایت دارد و جنبه هایی از کنترلر پیشرفته تر میکروی خاطره انگیز را به نمایش می گذارد.

پیشنهاد می کنیم تماشای ویدیوی جعبه گشایی و کالبد شکافی NES Classic Edition را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • H053iN
    H053iN | ۲۴ آبان ۱۳۹۵

    ? با یخ شکن تو یوتیو//ب سرعت لودم دوبل زمانیه که بدون یخ شکن با آپارات ویدیو تماشا میکنم، لامصب بساطی داریم...

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۲۴ آبان ۱۳۹۵

    میکرو،و یک دنیا خاطره،مثل برق و باد گذشت و رفت،۲۵ سال پیش زمانی که دوازده ساله بودم یه میکرو داشتم انگار که دنیا رو دارم،خدایا بر تو پناه،حیف که گذشته دیگه بر نمیگرده،درود بر میکرو و نینتندوی بزرگ.

مطالب پیشنهادی