ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام آغاز به کار کرد

اگر همیشه برایتان سوال بوده که چرا گوگل برای اندروید صفحه اینستاگرام نمی سازد، دیگر لازم نیست به آن فکر کنید. صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام از ساعاتی پیش راه اندازی شده و این بدان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اگر همیشه برایتان سوال بوده که چرا گوگل برای اندروید صفحه اینستاگرام نمی سازد، دیگر لازم نیست به آن فکر کنید. صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام از ساعاتی پیش راه اندازی شده و این بدان معناست که اهالی مانتین ویو بالاخره متوجه بزرگی این شبکه اجتماعی و تأثیر بسیار مهمش به عنوان یک ابزار تبلیغاتی شده اند.

همانطور که انتظار می رفت، موضوع اولین پست های اکانت اینستاگرام اندروید تا این لحظه عمدتا "سلام، ما اینجا هستیم" بوده است. اگر به شش پست اول صفحه از یک رایانه نگاه کنید، خواهید دید که همگی یک تصویر واحد از محصولات گوگل را تشکیل می دهند. یک موبایل پیکسل، تبلت پیکسل C، پوشیدنی های اندرویدی و اپلیکیشن های Android Auto و Android Pay چیزهایی هستند که در پس زمینه این تصویر چند تکه مشاهده خواهید کرد.

لا به لای گجت ها هم لوبیاهای ژله ای، آبنبات چوبی، مارشملو و تکه های نوقا دیده می شود که به نام رمز نسخه های مختلف اندروید اشاره دارند. به نظر نمی رسد که گوگل در این تصاویر نکته یا پیامی مخفی را گنجانده باشد، با این حال اگر متوجه موضوعی شدید حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

با راه اندازی این صفحه باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل تا چه حد از پتانسیل آن برای تبلیغ سیستم عامل و محصولات سخت افزاری خود استفاده خواهد کرد. صفحه رسمی اندروید در اینستاگرام را می توانید از این لینک مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Vahid_rasouli_fard
    Vahid_rasouli_fard | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶


    ? فوری فوری!!

    ✅راه حل جدید برای افزایش مخاطبین در اینستاگرام

    آموزش در لینک زیر??
    http://instagrampro.ir

مطالب پیشنهادی