ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تامز در ازای خرید بند اپل واچ برق مناطق دور افتاده را تامین می کند

شرکت TOMS که به تولید البسه اشتغال دارد، اخیراً تولید بند برای ساعت هوشمند اپل را نیز در دستور کار خود قرار داده است. اما نکته ی جالب اینجاست که این شرکت اعلام کرده به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

شرکت TOMS که به تولید البسه اشتغال دارد، اخیراً تولید بند برای ساعت هوشمند اپل را نیز در دستور کار خود قرار داده است. اما نکته ی جالب اینجاست که این شرکت اعلام کرده به ازای هر یک بند اپل واچ که به فروش برساند، برق یک خانه را در کشورهای در حال توسعه به مدت یکسال با انرژی خورشیدی تامین خواهد کرد.

تامز با این روش می تواند برق خانه ها را حتی در دورافتاده ترین مناطق جهان نیز تامین نماید؛ ضمن اینکه تامین برق با استفاده از این روش در چنین مناطقی، نسبت به ساخت شبکه ی توزیع نیرو از صفر، به مراتب ارزان تر تمام خواهد شد.

تامز در حقیقت با اجرای طرح خود این امکان را فراهم می آورد که کاربران در مناطق دور افتاده ساعت هوشمند تهیه کرده و به لطف تامین برق، قابلیت های آن را برای بهبود سطح زندگی مورد استفاده قرار دهند.

فعالیت های خیریه ی تامز البته به لوازم جانبی ساعت های هوشمند محدود نیست و اگر یک جفت کفش از این برند تهیه نمایید، تامز هم یک جفت کفش به نیازمندان اهدا خواهد کرد.

toms-bands-w600

بندهای جدید تامز در دو نسخه طراحی شده است؛ سری Utility Collection با طراحی پارچه ای بافت مانند و قیمت 49 دلار و سری Artisan Collection که از چرم ساخته شده و با قیمت 75 دلار به فروش می رسد.

البته لازم است اشاره کنیم که تفاوتی نمی کند کدام یک از این دو مدل را تهیه کنید و در هر صورت تامز در همکاری با SolarAid و Solar Sister به مدت یکسال برق یک خانه را تامین خواهد کرد.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی سازنده برای معرفی این طرح را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۵ آبان ۱۳۹۵

    دروغ میگه. اینجا برق داریم . اگر راست میگی ۱۰۰ گیگ اینترنت مجانی بده?

  • behnam
    behnam | ۲۵ آبان ۱۳۹۵

    چقد خوب

مطالب پیشنهادی