ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات ثبت‌ نام کسب و کارهای نوپا برای حضور در الکامپ

چیزی تا برگزاری بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران باقی نمانده و شرکت ها و استارتاپ های داخلی و خارجی خود را برای حضور در این رویداد آماده می کنند. امسال آنطور که ستاد خبری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

چیزی تا برگزاری بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران باقی نمانده و شرکت ها و استارتاپ های داخلی و خارجی خود را برای حضور در این رویداد آماده می کنند. امسال آنطور که ستاد خبری الکامپ گزارش داده سالن مستقلی به کسب و کارهای نوپا اختصاص یافته است که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری منتشر شده در همین رابطه جلب می کنیم.

کسب‌ و‌ کار‌های نو‌پا می‌ توانند برای حضور در سالن ویژه استارتاپ‌ ها و در قالب بخش «الکام‌استارز» در بیست‌ و دومین نمایشگاه الکامپ ثبت‌ نام کنند.

به گزارش ستاد خبری الکامپ بیست و دوم، این نمایشگاه از تاریخ ۲۵ آذرماه به مدت چهار روز توسط سازمان نظام صنفی رایانه کشور برگزار می‌ شود و امسال نیز استارتاپ‌ ها در قالب یک سالن مستقل به نمایشگاه الکامپ بیست‌ و‌ دوم می‌ آیند.

علاوه بر این امکان حضور شتاب‌ د‌هنده‌ ها و سرمایه‌ گذاران نیز در این نمایشگاه فراهم شده است و برترین استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم جهت حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان معرفی خواهند شد.

علاقه‌ مندان به حضور در بخش الکام‌ استارز می‌توانند جهت ثبت‌ نام از بخش خدمات مرکز کسب‌ و کارهای نوپای فاوا با نشانی زیر اقدام کنند: http://www.ictstartups.ir/fa/service/24225

باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی بیست و دومین نمایشگاه الکامپ با اشاره به ظرفیت حضور بیش از ۱۵۰ کسب‌ و کار نوپا و استارت‌آپ دانش‌ بنیان در نمایشگاه امسال گفت: اولویت اصلی ما حضور باکیفیت کسب‌ و کارهای جوان در این رویداد مهم است. از سرمایه‌ گذاران خطرپذیر و شتاب‌دهنده‌ ها نیز دعوت می‌ کنیم تا در کنار استارتاپ‌ ها بتوانیم میزبان بازیگران اصلی این زیست‌ بوم باشیم و صرفا به یک رویداد نمایشگاهی اکتفا ‌نکنیم. می‌‌ خواهیم فضای تعامل و گفتگو میان ایده‌ پردازان و سرمایه‌ گذاران مهیا شود و روند تجاری‌ سازی ایده‌ها در مسیر درست قرار گیرد.

هزینه ثبت‌ نام و تخصیص فضا به هر یک از کسب‌وکارهای نوپا یک‌ میلیون ریال تعیین شده است که این مبلغ بعد از تایید نهایی توسط کمیته ارزیابی و اعلام حضور قطعی در نمایشگاه، دریافت خواهد شد.

همچنین رقابتی میان کسب‌وکارهای نوپا جهت حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ نیز طراحی شده است که در آن ۱۰ استارتاپ برتر می‌ توانند به‌طور رایگان در این نمایشگاه حضور داشته باشند ضمن اینکه هزینه‌ های کامل سفر برای سه استارت‌آپ برتر نیز پرداخت خواهد شد.

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که بیست‌ودومین دوره آن از ۲۵ تا ۲۸ آذر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ های تهران برگزار خواهد شد. کسب‌ و‌ کارهای نوپا از روز یکشنبه ۱۶ آبان با مراجعه به سایت می‌ توانند پس از ثبت‌ نام در سایت مرکز نسبت به ارایه درخواست حضور در نمایشگاه الکامپ در بخش خدمات اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی