ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس می گوید سرعت شارژ موبایل 3T از پیکسل اکس ال گوگل بیشتر است

Dash Charge یکی از قابلیت های تحسین شده موبایل OnePlus 3 بود؛ بنابراین جای تعجب ندارد که شاهد استفاده مجدد از آن در موبایل تازه معرفی شده OnePlus 3T باشیم. کمپانی چینی وان پلاس به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

Dash Charge یکی از قابلیت های تحسین شده موبایل OnePlus 3 بود؛ بنابراین جای تعجب ندارد که شاهد استفاده مجدد از آن در موبایل تازه معرفی شده OnePlus 3T باشیم. کمپانی چینی وان پلاس به قدری به قابلیت شارژ سریع خانگی خود می بالد که اخیراً ویدیویی منتشر کرده و به مقایسه سرعت شارژ موبایل جدیدش با پیکسل اکس ال گوگل پرداخته است.

همانطور که در ویدیوی پایین می توان دید، موبایل وان پلاس 3T هم که همچون پیکسل اکس ال به چیپست اسنپدراگون 821 مجهز شده، ظرف یک ساعت و 30 دقیقه شارژ می شود؛ یعنی نیم ساعت زودتر نسبت به پرچمدار اهالی مانتین ویو. گفتنی است که ظرفیت باتری 3450 میلی آمپر ساعتی پیکسل اکس ال، اندکی از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی وان پلاس 3T بیشتر است، اما تاثیر چندانی در سرعت شارژ نمی گذارد.

اگرچه باید پذیرفت که Dash Charge یکی از سریع ترین تکنولوژی های شارژ حال حاضر جهان است، اما پیش از این نمونه های بهتر از آن را نیز دیده ایم. برای مثال، موبایل نکسوس 6P گوگل، با باتری 3450 میلی آمپر ساعتی، ظرف یک ساعت و 29 دقیقه به صورت کامل شارژ می شود.

ضمناً گفتنی است که پیکسل اکس ال و نکسوس 6P با وجود تجهیز به چیپست های اسنپدراگون، از ویژگی معروف «شارژ سریع» کوالکام بهره نمی برند و در عوض به قابلیت های USB Type-C متکی هستند. در ادامه، ویدیوی مقایسه چینی ها از سرعت شارژ پیکسل اکس ال گوگل با OnePlus 3T قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

    اس۷اج توی یک ساعت و نیم شارژ میشه جی۵ هم توی یک ساعت

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۲۷ آبان ۱۳۹۵

    به نظر بنده اگه گوشی به صورت معمولی و طبیعی شارژ بشه و روال عادی خودش رو طی کنه خیلی بهتره،چونکه در یکی دو جا از زبان متخصصین و کارشناسان خوندم که شارژ سریع به باطری صدمه میزنه و از عمر باطری کاسته میشه،چونکه گرمای زیاد تولید شده در فرایند شارژ سریع به سلولهای باطری آسیب میرسونه،اما بهر حال اگه حرف کارشناسها و شاید اختلاف نظرها رو حساب نکنیم،یک و نیم ساعت برای شارژ باطری با ظرفیت۳۴۵۰ خیلی خوب و عالیه.

  • MAHDI fathi
    MAHDI fathi | ۲۷ آبان ۱۳۹۵

    خو اس 7 اج هم تو یه ساعت 30 دقیقه با 200 میلی امپر باتری بیشتر شارژ میشه ? ?

  • mehrkam biglari
    mehrkam biglari | ۲۷ آبان ۱۳۹۵

    Nexus 6p❤

مطالب پیشنهادی