ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پایان همکاری BMW و بایدو خودروی بدون راننده
تکنولوژی

احتمالاً BMW به همکاری با بایدو برای توسعه خودروی بدون راننده پایان دهد

حدود دو سالی هست که خودروساز آلمانی BMW با همکاری بایدو غول جستجوی چینی به دنبال توسعه یک اتوموبیل خودران هستند، اما شنیده شده شراکت این دو کمپانی به آخر خط رسیده و پروژه مذکور تعطیل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

حدود دو سالی هست که خودروساز آلمانی BMW با همکاری بایدو غول جستجوی چینی به دنبال توسعه یک اتوموبیل خودران هستند، اما شنیده شده شراکت این دو کمپانی به آخر خط رسیده و پروژه مذکور تعطیل شده است.

گفته می شود بایدو حالا به دنبال یک شریک تازه است تا تست های خودروی بدون راننده خود را در خاک آمریکا آغاز نماید. وانگ ژینگ (Wang Jing) به عنوان مدیر بخش خودروهای بدون راننده بایدو در مصاحبه با رویترز اعلام کرده که شرکتش برای تست سامانه در دست توسعه خود حالا از خودروی «لینکولن» (Lincoln) ساخت شرکت فورد بهره می برد. اما در عین حال از تمام شرکت های خودروساز دعوت کرده تا در این پروژه با بایدو همکاری داشته باشند.

یکی از سخنگویان BMW در باره پایان همکاری با بایدو گفته است که دیدگاه های دو شرکت در خصوص مسیر درست برای توسعه یک اتوموبیل خودران تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

شرکت آلمانی سال ۲۰۲۱ را به عنوان تاریخ وجود اولین خودروی بدون راننده اش با بازار اعلام کرده بود، اما ظاهراً چینی ها عجله بیشتری داشته و می خواستند این پروژه تا سال ۲۰۱۸ به سرانجام برسد.

در کنار این ها، BMW از مدتی قبل همکاری هایی را نیز با چیپ ساز بزرگ اینتل و یک شرکت فعال در زمینه توسعه سامانه های هوشمند ضد تصادف با نام «Mobileye» آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARBOD
    FARBOD | ۱ آذر ۱۳۹۵

    یکم از سایپا یاد بگیرن!
    قشنگ خودرو راننده دار رو به خودرو بدون راننده تبدیل میکنن

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

    loL

مطالب پیشنهادی