ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تاکید می کند: خانواده گلکسی اس 7 امن است

بعد از انتشار گزارش هایی درباره آتش گرفتن و انفجار واحدهای مختلف موبایل گلکسی اس 7 طی هفته گذشته، سامسونگ بیانیه ای رسمی درباره «کیفیت و امنیت خانواده گلکسی اس 7» منتشر کرده که به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

بعد از انتشار گزارش هایی درباره آتش گرفتن و انفجار واحدهای مختلف موبایل گلکسی اس 7 طی هفته گذشته، سامسونگ بیانیه ای رسمی درباره «کیفیت و امنیت خانواده گلکسی اس 7» منتشر کرده که به شرح زیر است:

هیچ مورد تایید شده ای از مشکلات مربوط به باتری در میان 10 میلیون دستگاه فروخته شده به مصرف کنندگان در ایالات متحده وجود ندارد؛ با این همه، ما وقوع چند مورد را به دلیل آسیب های خارجی تایید کرده ایم. تا زمانی که سامسونگ قادر به جمع آوری و بررسی هر یک از دستگاه ها نباشد، یافتن دلیل اصلی بروز این حوادث غیرممکن است.

البته گذشته از بیانیه سامسونگ، شکی نیست که موبایل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج، دستگاه هایی امن هستند. در واقع، تاریخ ثابت کرده هر موبایلی، حتی آیفون، می تواند تحت شرایط خاصی، دچار آتش سوزی و انفجار شود؛ اما احتمال وقوع چنین حوادثی بسیار کم است.

همانطور که مطمئناً به یاد دارید، مدتی پیش سامسونگ مجبور شد دو فراخوان برای جمع آوری فبلت گلکسی نوت 7 منتشر کند و در نهایت، تولید و فروش این پرچمدار محبوب را متوقف ساخت. اما مشخصاً این مسئله هیچ ارتباطی به خانواده گلکسی اس 7، که از ماه ها قبل به بازار عرضه شده بود ندارد. اما در هر صورت، سامسونگ هنوز مجبور است که شرایط را برای مردم توضیح دهد و نگرانی ها درباره امنیت خانواده اس 7 را از بین ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۱ آذر ۱۳۹۵

    برنامه نویسای محترم دیجیاتو لطفا،خواهش میکنم بخش نظرات رو پاک کن هیچکس جنبه نداره حتی خود من هرکس خواست چیزی بگه یه ایمیل بزارین یا یه شماره تا هرکی سوالی داره یه چیز دیگه اونجوری به شما اطلاع بده یجوری از برندا دفاع میکنن انگار مال باباشونه دارن فحش میدن الان میدونم ۱۰۰ نفر میان منفی میزنن ولی خواهش میکنم بخش نظرات رو پاک کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی