ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Mi MIX شیائومی
تکنولوژی

انتشار عکس هایی از نسخه سفید رنگ موبایل Mi MIX شرکت شیائومی

شیائومی با معرفی موبایل Mi MIX مجهز به نمایشگری که تقریباً تمام سطح پنل جلویی را اشغال کرده، توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده است. همین استقبال سبب شد که موجودی اولیه این محصول ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

شیائومی با معرفی موبایل Mi MIX مجهز به نمایشگری که تقریباً تمام سطح پنل جلویی را اشغال کرده، توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده است. همین استقبال سبب شد که موجودی اولیه این محصول در کمتر از ۱۰ ثانیه به فروش برسد و چند کمپانی نیز برای ارائه محصولی مشابه به تکاپو بیافتند. حال تصاویری در فضای اینترنت منتشر شده که نشان می دهد کمپانی چینی قصد دارد نسخه سفید رنگ این موبایل خاص را هم راونه بازار نماید.

xiaomi-mi-mix-appears-in-white-2

چند روز قبل بود که شنیده شد شاید شیائومی بخواهد نسخه کوچکتر Mi MIX را با نام nano روانه بازار کند. حالا و با انتشار تصاویری از این موبایل با رنگ بدنه سفید، می توان دریافت که شرکت چینی برنامه های زیادی برای این موبایل با نمایشگر بدون حاشیه خود دارد.

از روی عکس ها این طور به نظر می رسد که Mi MIX با رنگ سفید بدنه، ابهت مدل مشکی رنگ را نداشته باشد، ضمن این که همان حاشیه اندک دور نمایشگر در این نسخه بیشتر به چشم می آید.

xiaomi-mi-mix-appears-in-white

در حال حاضر شیائومی با تقاضای زیادی برای موبایل هوشمند Mi MIX مواجه است و به نظر نمی رسد بتواند تا زمان تعطیلات کریسمس دوباره فروش این محصول را از سر بگیرد، اما شاید معرفی و عرضه نسخه کوچکتر با نمایشگر تمام صفحه ۵.۵ اینچی بتواند تا حدودی عطش بازار را فرو نشاند.

xiaomi-mi-mix-appears-in-white-1

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت نسخه سفید رنگ Mi MIX در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۱ آذر ۱۳۹۵

    حتما محصولات این شرکت تجربه کنی. خارق العادست

  • dehghan
    dehghan | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

    بابا پول داره بابا اقازاده شما خوبی برو اپلتو بخر هرکس با یک چیزی حال میکنه

  • dark season
    dark season | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

    همانطور که دوست گرامی داود جوادی فرمودندگوشی متاسفانه شکننده میباشد. شرکت رادو سالها مدلی ساعت کلاسیک تولید میکرد با بدنه و بند تمام سرامیک بسیار زیبا. ولی این مدل ساعت اگر از دست سقوط میکرد بشدت دچار شکستگی میشد تا سرانجام حدود ده سال پیش همین مدل را با سرامیکی تولید کرد که به آن سرامیک نشکن میگفتند و مشکل برطرف شد. بدین صورت که بروی فلز لایه‌ای قطور از سرامیک قرار داد که حتی اگر با چکش بروی آن میکوبیدی شکسته نمیشد. کاش این شرکت تولید گوشی،چنین تکنولوژی ای در ساخت این مدل بکار میبرد یعنی تکنولوژی ده سال پیش سویس

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

      خب اینم باید در نظر گرفت که ساعت هایی گرونی هم بودن!
      اگه بخواد این تکنولوژی در ابعاد بزرگتر( مسلما گوشی از ساعت خیلی بیشتر سرامیک میخواد پوشوندنش!) استفاده بشه قیمت گوشی نجومی میشه. فرض کن بخوای چقدر سرامیک پیشرفته خدا تومنی رو تو این مقیاس بزرگ تولید کنی...طبیعتا عاقلانه نیست تولید چنین چیزی چون قیمت گوشی نجومی میشه.

  • amirmahdi_k
    amirmahdi_k | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

    حرف دهنتو بفهم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی